جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس جمهوری به تهران بازگشت

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال رسمی دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری  و دکتر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل  قرار گرفت. رییس جمهوری در نشست سران کشورهای عضو سازمان اکو در پاکستان ، مواضع و دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران را پیرامون چگونگی همکاری های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32834
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۳

کرونا :

رییس جمهوری به تهران بازگشت
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در فرودگاه مهرآباد مورد استقبال رسمی دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری  و دکتر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل  قرار گرفت.

رییس جمهوری در نشست سران کشورهای عضو سازمان اکو در پاکستان ، مواضع و دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران را پیرامون چگونگی همکاری های منطقه ای میان کشورهای عضو این سازمان تشریح کرد.

رییس جمهوری همچنین در حاشیه این اجلاس با “نواز شریف”نخست وزیر پاکستان و “رجب طیب اردوغان” رییس جمهوری ترکیه دیدار و درباره مناسبات دو جانبه و منطقه ای با آنان گفتگو کرد.

رییس جمهوری به تهران بازگشت 3“>

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: دفتر ریاست جمهوری

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi