جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری دومین جلسه کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر استان اصفهان

دومین جلسه کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر استان اصفهان با حضور اعضا در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد. به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی مسئول کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر استان اصفهان در دومین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31517
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

کرونا :

برگزاری دومین جلسه کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر استان اصفهان
برگزاری دومین جلسه کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر استان اصفهان

دومین جلسه کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر استان اصفهان با حضور اعضا در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی مسئول کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر استان اصفهان در دومین جلسه کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر استان اصفهان با بیان اینکه می‌توان از ظرفیت فضای مجازی برای ارتباط با نسل جوان استفاده کرد اظهار امیدواری کردند که بتوانیم از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی معرفی دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

وی افزود: دستگاه‌ها و نهادهای دولتی حاضر در این کمیته لازم است دستاوردهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی را با هماهنگی کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر که مسئولیت آن به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاده شده است در اختیار صدا و سیمای مرکز استان و شرکت مخابرات قرار دهند تا هم از طریق رسانه و هم از طریق سامانه های موجود در استان اطلاع رسانی جامع و کاملی در این خصوص انجام پذیرد.

شایان ذکر است در ادامه جلسه اعضا به بیان نظرات و پیشنهادات خود در حوزه فضای مجازی پرداختند و در انتها مقرر شد همه دستگاه‌ها حداکثر تا هفتم بهمن ماه برنامه‌های خود را به صدا و سیما و مخابرات جهت اطلاع رسانی اعلام کنند.

گفتنی است دومین جلسه کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر استان اصفهان ۳ بهمن با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای مدعو در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

پیش تولید فیلم کوتاه ؛سیاه و سفید
دنبال کنید

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi