جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جدال شگفتی سازان جام حذفی در گچساران

براساس این گزارش کرونا نیوز ، این دیدار که در روز پنج شنبه ۲۳ دی ماه و از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه شهدای نفت انجام خواهد شد دو تیم شگفتی ساز جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار حساس تقابل دو تیم پرطرفدار لیگ دو خواهد بود که در بازی برگشت نفتی های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 31468
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴

کرونا :

جدال شگفتی سازان جام حذفی در گچساران

براساس این گزارش کرونا نیوز ، این دیدار که در روز پنج شنبه ۲۳ دی ماه و از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه شهدای نفت انجام خواهد شد دو تیم شگفتی ساز جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار حساس تقابل دو تیم پرطرفدار لیگ دو خواهد بود که در بازی برگشت نفتی های گچساران میزبان تیم قشقایی خواهند بود و بدون شک هر دو تیم چشم به شکست حریف خود در این بازی دوخته اند.

تیم نقت و گاز گچساران پس از پیروزی شیرین در بازی قبلی خود در خارج از خانه با انگیزه و جدیت فراوان به کسب هر سه امتیاز این بازی خانگی در حضور هواداران خود امید زیادی دارد.

داریوش یزدی در بازی گذشته در برابر تیم خوش نام فولاد نوین دست به ریسک بزرگی زد و برای نخستین بار در این فصل با سه تغییر کلیدی در ترکیب تیمش ضمن تحمیل شکست بر پیکره تیم تحت هدایت حبیب خدریان با میدان دادن به بازیکنان جوان خود نشان داد که در مقابل هر حریفی و با وجود فشار مسابقات برنامه های خاصی در ذهن خود دارد تا اینکه منجر به موفقیت تیمش شود.

در بازی با فولاد نوین علیرغم محرومیت عماد قاسمی از کریم شاوردی در قلب خط دفاع بعنوان زوج علی جهانگیری استفاده شد که این زوج روز بدون اشتباه و درخشانی را سپری کردند.

همچنین در میانه میدان داریوش یزدی به دو بازیکن جوان و کمتر میدان دیده خود اعتماد کرد و عباس عامری بهمراه اسماعیل هاشمی نیا زوج موفقی در میانه میدان تشکیل داده بودند و همچنین بازی خوب سایر بازیکنان تیم نفت گچساران زمینه ساز پیروزی شیرین و دلچسب این تیم در مقابل حریف اهوازی بود تا نفتی ها به بالانشینان جدول نزدیک تر شوند.

بطور حتم هر بازی در نیم فصل دوم جایگاه و حساب جداگانه ای دارد و در بازی روز پنج شنبه باتوجه به نزدیکی امتیازات تیم ها در این گروه ، پیروزی در هر بازی به منزله پشت سر گذاشتن یکی از فینال های این گروه تا پایان بازیهای دور اول محسوب می شود.

تیم قشقایی برای فرار از خطر سقوط در نیم فصل دوم دست به تغییر کادرفنی خود زد و مهدی فروردین مسولیت فنی این تیم را برعهده گرفت و با توجه به پیروزی هفته قبل این تیم ، حریف نفتی ها در بازی فردا با روحیه بالا پای به این بازی خواهد گذاشت.

از طرفی این دیدار نخستین محک جدی تیم قشقایی با هدایت سرمربی جدید خود خواهد بود زیرا در بازی هفته قبل این تیم تنها بعد از گذشت ۳۰ دقیقه از زمان بدلیل کم بودن بازیکنان تیم شهرباران آن دیدار نیمه تمام و نتیجه بازی سه بر صفر به سود تیم قشقایی اعلام شد.

بازی دو تیم شگفتی ساز جام حذفی نخستین تقابل اندیشه های داریوش یزدی و مهدی فروردین بعنوان سرمربیان دو تیم خواهد بود و در این بازی دو تیم بدنبال کسب دومین پیروزی پیاپی خود در آغاز نیم فصل دوم خواهند بود.

تیم نفت و گاز گچساران می تواند با پیروزی مقابل تیم قشقایی همانند بازی با تیم فولاد نوین اهواز به شش امتیاز هر دو بازی رفت و برگشت در تقابل با این تیم دست پیدا کند.

تیم نفت و گاز گچساران در این فصل در بازیهای خانگی نمایش قدرتمندانه ای از خود بجا گذاشته و در ۶ بازی خانگی توانسته است ۴ برد و ۲ تساوی بدست آورد و بطور حتم تیم قشقایی برای کسب دومین پیروزی خارج از خانه خود در مقابل تیم نفت و گاز در استادیوم شهدای نفت کار دشواری در پیش رو دارد.

تیم نفت و گاز گچساران با کسب ۲۷ امتیاز از ۱۵ بازی انجام داده در رده سوم گروه اول قرار دارد و در مقابل تیم قشقایی شیراز با ۱۹ امتیاز از ۱۶ بازی در رده دهم این گروه قرار دارد.

بدون شک هواداران پرشماری برای تماشای این بازی حساس به ورزشگاه خواهند رفت که امیدواریم بدون هرگونه حاشیه شاهد بازی زیبا و تماشاگر پسند از سوی دو تیم محبوب لیگ دو شاهد باشیم.

جدال شگفتی سازان جام حذفی در گچساران

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi