جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

گردهمایی و آیین تجلیل از فعالان قرآنی استان البرز برگزار می گردد

سرپرست معاونت قرآن وعترت از برگزاری گردهمایی و آیین تجلیل ازفعالان قرآنی استان البرز به نام “برآستان جانان” خبرداد. به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،حجت الاسلام والمسلمین محمود دهقاندار با اعلام این خبرافزود:امسال پانزدهمین آزمون قرآن و عترت در حالی در استان البرز برگزار گردید که تعداد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30868
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹

کرونا :

گردهمایی و آیین تجلیل از فعالان قرآنی استان البرز برگزار می گردد
گردهمایی و آیین تجلیل از فعالان قرآنی استان البرز برگزار می گردد

سرپرست معاونت قرآن وعترت از برگزاری گردهمایی و آیین تجلیل ازفعالان قرآنی استان البرز به نام “برآستان جانان” خبرداد.

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،حجت الاسلام والمسلمین محمود دهقاندار با اعلام این خبرافزود:امسال پانزدهمین آزمون قرآن و عترت در حالی در استان البرز برگزار گردید که تعداد داوطلبان ثبت نام کرده رقمی بالغ بر ۶۷۶۴ نفر بوده که به نسبت رقم ثبت نامی سال ۱۳۹۴(۴۶۲۹) ۶۸% رشد داشته است، و در کل کشور همانند سال قبل استان البرز رتبه دوم راکسب کرد.
دهقاندارادامه داد: تعداد دادوطلبان ثبت نامی زیر ۱۲ سال؛ ۱۰۷۳ نفربوده وتعداد داوطلبان ثبت نامی بالای ۱۲ سال ۵۶۹۱ نفر می باشد.
وی افزود: داوطلبین آزاد ۳۲۷ نفر وداوطلبین موسسات ۶۴۳۷ نفر وازلحاظ جنسیت ۵۰۱۸ نفر از داوطلبان خانم و تعداد۱۷۴۶ نفراز داوطلبان را آقایان تشکیل می دهند.
وی ادامه داد: به پاس تقدیر و تشکر از جامعه قرآنی استان وکلیه عزیزانی که در این راه ما را همراهی کرده اند، مراسم گردهمایی به نام«برآستان جانان» ویژه آیین تجلیل از مدیران موسسات فرهنگی قرآن وعترت ونماینده گان قرآنی دستگاه های اجرایی با حضور مسوولین ، فعالان قرآنی کشوری واستانی در روز دوشنبه ۱۳ دی ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ برگزار می گردد، تا اقدام شایسته در خور تلاش این عزیزان انجام گردد.

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi