چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

عدم استفاده شهروندان شهرهای سردسیری از تانکر ذخیره آب در منازل

سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در جمع اعضای کمیته تنش آبی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: یکی از موضوعاتی که در حال حاضر در سطح شهرهای سردسیری مسأله‌ساز شده، عدم استفاده شهروندان از تانکر ذخیره آب در منازل است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عدم استفاده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25566
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

کرونا :

عدم استفاده شهروندان شهرهای سردسیری از تانکر ذخیره آب در منازل

سیدعلی لدنی‌نژاد صبح امروز در جمع اعضای کمیته تنش آبی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: یکی از موضوعاتی که در حال حاضر در سطح شهرهای سردسیری مسأله‌ساز شده، عدم استفاده شهروندان از تانکر ذخیره آب در منازل است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عدم استفاده از تانکر ذخیره آب در این شهرها به دلیل وفور آب در سال‌های گذشته بوده است، تصریح کرد: در آن مقاطع چندان برای استفاده از تانکر در این مناطق ضرورتی احساس نمی‌شد ولی در سال‌های اخیر و به دلیل بروز خشکسالی‌ها و به دنبال آن کمبود منابع آبی استفاده و نصب تانکر ذخیره آب ضروری است.

لدنی‌نژاد تصریح کرد: علاوه بر این بنا به شرایط مختلف و در مواقعی که باید تعمیر و اصلاح شبکه توزیع آب صورت گیرد، قطعی آب اجتناب‌ناپذیر است و باید شهروندان این موضوع را در نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با توجه به وظیفه‌ای که در این زمنیه برعهده دارد، اطلاع‌رسانی‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهد، بیان کرد: نصب بیلبوردهای تبلیغاتی، ارسال پیامک و انتشار آگهی از طریق جراید، بخشی از فعالیت‌های فرهنگی آب و فاضلاب در این رابطه بوده است که البته این فعالیت‌ها کماکان ادامه دارد.

لدنی‌نژاد با اشاره به اینکه بر اساس مقررات ملی ساختمان نصب و جانمایی تانکر ذخیره آب در ساختمان‌ها الزامی است، عنوان کرد: جا دارد این موضوع از سوی شهروندان به عنوان یک ضرورت در نظر گرفته شود، زیرا به غیر از کمبود آب در فصول گرم سال و هنگام بروز نوسان و قطعی آب در شبکه به هر دلیلی، تانکر ذخیره آب می تواند حداقل تا ۴۸ ساعت آب مورد نیاز خانوارها را تأمین کند.

۱۳ تکنولوژی که آینده ی جهان را متحول خواهند کرد !
دنبال کنید

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi