جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سوء قصد به جان «کاندید انتخابات مجلس شورای اسلامی» در گچساران

به گزارش آفتاب جنوب، به گفته یک منبع آگاه، سید مصیب افتخاری کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و سه تن از هوادارانش ساعاتی پیش در کوی کارکنان دولت گچساران توسط افرادی که سوار یکدستگاه موتورسیکلت بودند با اسلحه ساچمه زنی مورد هدف قرار گرفتند. گفته می شود یکدستگاه پژو پارس بدون پلاک نیز راکبان موتورسیکلت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 21939
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶

کرونا :

سوء قصد به جان «کاندید انتخابات مجلس شورای اسلامی» در گچساران

به گزارش آفتاب جنوب، به گفته یک منبع آگاه، سید مصیب افتخاری کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و سه تن از هوادارانش ساعاتی پیش در کوی کارکنان دولت گچساران توسط افرادی که سوار یکدستگاه موتورسیکلت بودند با اسلحه ساچمه زنی مورد هدف قرار گرفتند.

گفته می شود یکدستگاه پژو پارس بدون پلاک نیز راکبان موتورسیکلت را اسکورت می کردند.

این افراد ناشناس چهار تیر به سوی این کاندید و هوادارانش شلیک کرده اند و به سرعت از محل حادثه گریختند.

 به گفته این منبع آگاه این کاندید انتخابات دهم به همراه مصدومان دیگر این حادثه به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل شدند و حال عمومی آنها رضایت بخش اعلام شده است.

علت این حادثه در دست بررسی است.

در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 12 داوطلب نام نویسی کردند که 10 نفر تایید صلاحیت و دونفر رد صلاحیت شدند.

از حوزه انتخابیه گچساران و باشت یک کاندید راهی بهارستان خواهد شد.

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر می شود…

گچساران

گچساران

گچساران

گچساران

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

جنبش جوانان گچساران دوشنبه , 19 بهمن 1394 - 21:57

بسمه تعالی
طبق خبرهای واصله و شایعات مکرری که مبنی بر خودزنی دکتر سید مصیب افتخاری و یا هر ماجرای بی اساس دیگری در این خصوص، در فضاهای مجازی و حقیقی منتشر شده است چند نکته ای خدمت مردم فهیم شهرستان عرض مینمایم :
اول اینکه چرا عده ای که خود را ناجی و خادم مردم میدانند چرا در جنایتی که تمامی استان و حتی کشور را در بر گرفت سکوت کردند و به چه دلیل سایت های منتسب به این افراد در صورتی که صدا و سیمای استان و تمامی سایت های استانی و کشوری این جنایت را اعلام و محکوم کردند انها سکوت اختیار می کنند، به چه دلیل و منطقی در صورتی که کلیه مسولین و مقامات اجرایی و حتی کاندیداهای محترم حوزه انتخابیه این جنایت را محکوم کردند.
این جنایت کمتر از ماجرای های بی خودی نبود که بیانیه صادر می کردید و دم از آزادی می زنید، حال با توجه به این اسناد و مدارک موجود نشان می دهد که سو قصد از جانب همین افراد بوده است .
شایعه دیگری که در این فضاها خودنمایی می کند مبنی بر این ادعا است که جناب دکتر افتخاری را دانشجویان خود ایشان مورد حمله و سو قصد قرار داده اند.
در پاسخ به این دسته از شایعات می توان گفت که اسنادو مدارک موجود و صورت جلسه مراجع انتظامی و دستگاه قضا دال بر اینکه این جنایت از سوی دانشجویان نبوده است کفایت می کند تمامی شواهد و مدارک موجود نشان دهنده این است که جناب دکتر افتخاری مورد سو قصد قرار گرفته و هیچ راه گریزی برای این افراد وجود ندارد .
شما از دید ما جوانان انقلابی منافق و اشخاصی سنگ دل و ناجوانمرد هستید چهره خودتان را آشکارا برای مردم افشا و اثبات کردید امیدواریم مردم به این شایعات توجهی نکنند و به امید خداوند متعال با توجه به حساسیت این موضوع مجرمین تا چند روز آینده طبق دستورات مقامات عالی قضایی دستگیر به اشد مجازات خواهند رسید.
والسلام جمعی از جوانان پویش موج خدمت

logo-samandehi