یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

قدردانی از نقش رسانه‌ها در رفع محرومیت و توسعه شهرستان بهمئی

به گزارش کرونا از بهمئی در نشستی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون فرهنگی اداره کل ارشاد، مسئول روابط عمومی اداره کل، امام جمعه شهر لیکک و جمعی از مدیران ادارات شهرستان بهمئی در سالن فرمانداری شهر لیکک از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97891
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۴:۰۲

کرونا :

قدردانی از نقش رسانه‌ها در رفع محرومیت و توسعه شهرستان بهمئی

به گزارش کرونا از بهمئی در نشستی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون فرهنگی اداره کل ارشاد، مسئول روابط عمومی اداره کل، امام جمعه شهر لیکک و جمعی از مدیران ادارات شهرستان بهمئی در سالن فرمانداری شهر لیکک از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران این شهرستان تجلیل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تجلیل از خبرنگاران و دست‌اندرکاران خبر شهرستان بهمئی با تاکید بر اینکه خبرنگاران پرچمدار انتقال واقعیت به مخاطبان هستند، گفت: خبرنگاران و رسانه نقش مهمی در فرهنگ سازی در ابعاد مختلف جهت دهی و تنویر افکار عمومی دارند و این وظیفه خطیر بر عهده خبرنگارانی است که بدون توجه و چشمداشت به نیازهای مادی، خستگی ناپذیر در مسیر اطلاع رسانی صادقانه و مفید، اعتلای اندیشه و بیداری جامعه تلاش می کنند.

امین درخشان با بیان اینکه یکی از مهمترین اصول این است که مخاطب شما خبرنگاران احساس ناامیدی نکند و اخبار به‌طوری باشد که روح امید و امیدواری بین مردم افزایش پیدا کند، افزود: خبرنگاران، بازوی قوی مدیران اجرایی در انجام وظایف هستند و باید روز به روز مورد حمایت و توجه جدی مسئولان قرار گیرند.

وی گفت: خبرنگاران نقش بسزایی در آگاهی بخشی جامعه و ترویج فرهنگ امید در بین مردم دارند.

امام جمعه شهرستان بهمئی هم در این مراسم با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی و جهادگونه عوامل مختلف در حوزه خبرنگاری در این شهرستان گفت: نقش رسانه در ترسیم پیشرفت‌ها و ایجاد امیدواری و باو‌ر در مردم نقش بی‌بدیلی است.

طرح کاربینی میدانی برنامه ملی دادرس در مدارس دیشموک برگزار شد
دنبال کنید

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: نقش انکارناپذیر رسانه‌ها و خبرنگاران در ایجاد وحدت و همدلی در جامعه و بسیج سرمایه‌های مادی و معنوی در مسیر پیشرفت و همچنین ارتقای کیفیت تصمیم‌ها و آگاهانه حضور مردم در عرصه‌های سازندگی مادی و معنوی همه و همه مسائل بسیار مهمی هستند که ارکان تحول و حرکت رو به رشد را در یک جامعه شکل می‌دهند.

وی با اشاره به نقش و رسالت خطیر خبرنگاران در جامعه اسلامی با وجود جنگ تمام عیار رسانه‌ای دشمنان گفت: فعالان رسانه و خبرنگاران باید در صف مقدم جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری، رسالت خود را صادقانه و دقیق انجام دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی گفت: اصحاب رسانه در امیدآفرینی، هدایت و تنویر افکار عمومی، ارتقاء فرهنگ ها و هنر متعالی، جلب مشارکت اجتماعی در افزایش نظم و امنیت اجتماعی تاثیر گذار است.

عادل پورجشیره در نشست تجلیل از اصحاب رسانه که در شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته خبرنگار به این قشر تلاشگر و زحمت کش، با بیان اینکه فضای مجازی هم تهدید و هم فرصت است، افزود: برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی باید مردم سواد رسانه‌ای داشته باشند و به سلاح ایمان مجهز شوند.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی باعث دگرگونی شخصیتی، وابستگی فرهنگی و غفلت و جاهلیت در جامعه می‌شود ،افزود: خبرنگاران در این زمینه وظیفه سنگینی برعهده دارند و باید با امیدآفرینی، هدایت و تنویر افکار عمومی جلب مشارکت اجتماعی، ارتقاء فرهنگ ها، توسعه طلبی در همه زمینه ها و همچنین نظم و امنیت اجتماعی را افزایش دهند.

تخلفات نامزدهای انتخاباتی در گچساران رصد می‌شود
دنبال کنید

لازم به ذکر است در پایان از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

قدردانی از نقش رسانه‌ها در رفع محرومیت و توسعه شهرستان بهمئی 8

قدردانی از نقش رسانه‌ها در رفع محرومیت و توسعه شهرستان بهمئی 9

قدردانی از نقش رسانه‌ها در رفع محرومیت و توسعه شهرستان بهمئی 10

قدردانی از نقش رسانه‌ها در رفع محرومیت و توسعه شهرستان بهمئی 11

قدردانی از نقش رسانه‌ها در رفع محرومیت و توسعه شهرستان بهمئی 12

قدردانی از نقش رسانه‌ها در رفع محرومیت و توسعه شهرستان بهمئی 13

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi