پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت توجه وزیر نیرو به پرداخت حقوق معوقه و حق بیمه آبداران برونسپار سیستان و بلوچستان

عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس، ضمن انتقاد از بی‌توجهی وزیر نیرو به وضعیت حقوق و مزایای آبداران برون سپار این استان به ویژه در شهرستان سرباز خواستار تسریع در پرداخت حقوق معوقه ۱۰ ماهه و حق بیمه آنها شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86082
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

کرونا :

ضرورت توجه وزیر نیرو به پرداخت حقوق معوقه و حق بیمه آبداران برونسپار سیستان و بلوچستان

 عبدالناصر درخشان در گفت‌ و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با انتقاد از بی‌توجهی وزیر نیرو نسبت به وضعیت حقوق و مزایای آبداران برونسپار استان سیستان و بلوچستان به ویژه در شهرستان سرباز، گفت: این افراد که دارای حدود ۱۲ سال سابقه کار در شرکت آب و فاضلاب این استان هستند به عنوان آبداران برونسپاری انجام امورات مربوط به نگهداری و خدمات آبرسانی به اهالی روستاهای سیستان و بلوچستان را برعهده دارند.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک، بمپور، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس، ادامه داد: این نگهبانان و تلاشگران عرصه سلامت آب هر ۶ ماه یکبار یا سالانه حدود ۳ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند و بدون بهره‌مندی از خدمات بیمه در طول ۲۴ ساعت مشغول خدمت هستند تا آب شرب سالم و بهداشتی به منازل مشترکین برسد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: متاسفانه وزیر نیرو برغم مکاتبات مکرری که داشتیم تاکنون مشکل این افراد را لاینحل گذاشته است آن هم در شرایطی که به دلیل تورم، تحریم و گرانی‌ها به سختی امرار معاش می‎کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بنده در صحن علنی در قالب تذکری به وزیر نیرو خواستار تسریع در پرداخت حقوق معوقه ۱۰ ماهه و حق بیمه آبداران برونسپار فعال در شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان شدم و همچنان نیز تحقق این مهم را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهم کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi