شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعتباری بالغ بر 350 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان سلماس اختصاص یافت

نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان سلماس اختصاص یافت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83400
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

کرونا :

اعتباری بالغ بر 350 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان سلماس اختصاص یافت

یعقوب رضازاده در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده اقدامات اساسی برای تکمیل بیمارستان ۲۴۰ تختخوابی، ورزشگاه ۶ هزار نفری و زندان سلماس صورت پذیرفته است.

وی افزود: در سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان غربی اعتبار مطلوبی برای بیمارستان سلماس اختصاص یافت و این اعتبار نیز حدود ۳۵۰ میلیارد تومان بوده است همچنین برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ میلیارد تومان و زندان هم ۴۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

نماینده مردم سلماس در مجلس بیان کرد: برای پروژه هایی نظیر جاده، گازرسانی و … نیز اعتبارات خوبی اختصاص یافت و باید گفته شود در این دو سال اخیر اقدامات خوبی در حوزه انتخابیه انجام گرفت به طور مثال بیمارستان در حال ساخت سال حدود از ۱۱ درصد پیشرفت فیزیکی به ۴۵ درصد رسیده است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: همچنین ورزشگاه در حال ساخت سلماس نیز حدود ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پروژه زندان نیز از ۴۶ درصد به ۹۶ درصد رسیده است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi