شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیش از سه هزار دانش آموز گچسارانی آماده رقابت در کنکور سراسری

به گزارش کرونا از گچساران انوشیروان قیطاسی در نشست شورای آموزش و پرورش گچساران اظهار کرد: امسال حدود سه هزار و ۸۷۳ دانش آموز این شهرستان آماده رقابت در کنکور سراسری پیش رو هستند. وی بیان کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۸۷ داوطلب در رشته تجربی و دیگر شرکت کنندگان در رشته‌های ریاضی،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 76436
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

بیش از سه هزار دانش آموز گچسارانی آماده رقابت در کنکور سراسری

به گزارش کرونا از گچساران انوشیروان قیطاسی در نشست شورای آموزش و پرورش گچساران اظهار کرد: امسال حدود سه هزار و ۸۷۳ دانش آموز این شهرستان آماده رقابت در کنکور سراسری پیش رو هستند.

وی بیان کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۸۷ داوطلب در رشته تجربی و دیگر شرکت کنندگان در رشته‌های ریاضی، انسانی، هنر و زبان خارجه خواهند بود.

قیطاسی اظهارکرد: از این تعداد دانش آموزان شرکت کننده در کنکور سراسری امسال ۲ هزارو ۴۶۷ نفر دختر و یکهزارو ۴۰۶ نفر مرد هستند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده آزمون کنکور سراسری امسال گچساران در ۲۶ حوزه برگزار می‌شود و تمامی شرایط حفاظتی برای برگزاری کنکور فراهم شده است.

قیطاسی بیان کرد: دستگاه های اجرایی در خصوص برگزاری این آزمون نهایت همکاری را با این اداره انجام دهند تا فرزندان ما در آرامش و با خیالی آسوده آزمون خود را سپری کنند.

وی اظهار داشت: کنکور سراسری امسال، روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه و شنبه، هشتم تا ۱۱ تیر امسال در نوبت صبح برگزار می‌شود.

روانبخش دیهیم خوب فرماندار گچساران با اشاره به لزوم آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان به ویژه ادارات برق، شهرداری، نیروی انتظامی و اورژانس برای برگزاری آزمون سراسری کنکور، ادامه داد: این رقابت آموزشی با استفاده از تمامی ظرفیت های ادارات باید به گونه ای برگزار شود که خانواده ها و دانش آموزان هیچ گونه دغدغه ای نداشته و این آزمون با آرامش کامل برگزار شود.

وی تصریح کرد: در طی روزهای آتی جلسه ی شورای اداری با حضور همه ی اعضا برگزار خواهد شد و وظایفی به آن ها محول می شود تا در کنار هم بتوانیم این آزمون را به نحو احسن برگزار کنیم.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات: امروزه اطلاعات و زیرساخت های سایبری، سرمایه اصلی توسعه ای هستند
دنبال کنید

 

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi