سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نمایندگان مجلس در کنار ملی بودن، از تمام ظرفیت ها برای پیشبرد امور حوزه های انتخابیه استفاده می کنند

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: نمایندگان مجلس در کنار شخصیت ملی بودن، برای رفع مشکلات و توسعه حوزه‌های انتخابیه خود تلاش گسترده ای را انجام می دهند و با استفاده از تمام ظرفیت ها برای پیشبرد کارها اقدام می کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 74386
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

نمایندگان مجلس در کنار ملی بودن، از تمام ظرفیت ها برای پیشبرد امور حوزه های انتخابیه استفاده می کنند

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، سید نظام‌الدین موسوی عضو هیئت رئیسه مجلس در نشستی با حضور محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان و مسئولان اجرایی شهرستان اردکان ضمن تاکید براینکه براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، مجلس یازدهم انقلابی است و از آن به عنوان مجلس امید و انتظار یاد کردند، گفت: این موضوع به معنای دفاع از تمامی حرفه‌ها و مواضع نمایندگان نیست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس افزود: شاید برخی سخنان و مواضع مجلس مورد پذیرش افکار عمومی نباشد، اما این مجلس توانسته قوانین خوبی را از جمله اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، جهش تولید مسکن، تسهیل صدور کسب و کار، تولید دانش بنیان و … تصویب کند. مقام معظم رهبری شعار تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین را برای امسال تعیین کردند و مجلس یازدهم سال گذشته با تصویب قانون دانش بنیان، زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده بود.

وی تصریح کرد: مجلس منازعه گرا نیست و عقلانیت در پارلمان حاکم است، حتی در دولت قبلی نیز با وجود انتقادات متعدد به عملکرد مسئولان دولتی اما نمایندگان عقلانیت را به نمایش گذاشتند، در دولت آقای رئیسی نیز وکلای ملت از ابزارهای نظارتی خود استفاده می‌کنند. نمایندگان در بحث حذف ارز ترجیحی با وجود انتقادات گسترده به دولت و برگزاری جلسات متعدد و طولانی با مسئولان از این حرکت و جراحی اقتصادی به نحوی که موجب تضعیف معیشت مردم نشود، حمایت کرده اند.

موسوی در ادامه ضمن اشاره به اینکه یکی از افتخارات من همکاری با آقای دشتی نماینده اردکان است، اظهار کرد: وی جزو چهره‌های معقول، متعهد و با ارتباطات بسیار است. نظرات کارشناسی وی مورد تایید نمایندگان بوده و با اقبال خوب وکلای ملت، دشتی بیشترین عضویت را در شوراهایی که نمایندگان در آن به عنوان عضو ناظر انتخاب می‌شوند، دارد.

توسعه بخش‌های بیمارستان الشتر و نورآباد در لرستان/ احداث ۴ زمین چمن در روستاهای نایین،جعفرآباد،تنجون و جهان آباد/ پیگیری فراهم سازی توسعه زیرساخت‌های لازم برای کشت گلخانه‌ای در پلدختر/بیمارستان ۶۴ تختخوابی رومشکان کلنگ زنی شد
دنبال کنید

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: نمایندگان مجلس در کنار شخصیت ملی بودن، برای رفع مشکلات و توسعه حوزه‌های انتخابیه خود تلاش گسترده ای را انجام می دهند و با استفاده از تمام ظرفیت ها برای پیشبرد کارها اقدام می کنند. 

شایان ذکر است، در این جلسه فرماندار اردکان، رئیس شورای شهر اردکان، معاون اوقاف اردکان و تعدادی از مسئولان دفتری نماینده مردم اردکان در مجلس حضور داشتند. آنها ضمن بازدید از کرونا به نقل از خانه ملت و آشنایی با سیستم تولید خبر و محتوا در این رسانه، از سایر بخش‌های اداری و صحن مجلس شورای اسلامی بازدید به عمل آوردند./

پایان پیام   

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi