شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار گچساران

سعی می‌کنم مدیری جهادی برای شهرم باشم

روانبخش دیهیم عصر امروز در آئین معارفه خود به عنوان فرماندار جدید گچساران که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: از همه کسانی که به من اعتماد کردند و در راس آن‌ها نماینده و استاندار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66702
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

کرونا :

سعی می‌کنم مدیری جهادی برای شهرم باشم

روانبخش دیهیم عصر امروز در آئین معارفه خود به عنوان فرماندار جدید گچساران که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: از همه کسانی که به من اعتماد کردند و در راس آن‌ها نماینده و استاندار محترم تقدیر می‌کنم.

وی با بیان اینکه امیدوارم در توسعه شهرستان قدم بردارم، گفت:این استقبال بی نظیر شما کار من را سنگین تر کرده و سخت تر کرده است و امیدوارم شرمنده مردم نباشم.

فرماندار گچساران تصریح کرد: این شهر طوایف مختلفی دارد و شهر مخصوص یک طایفه نیست به خصوص گچساران که به دلیل صنعت نفت و گاز شهری مهاجرپذیر است

وی با تاکید بر آنچه در توان داریم باید در عمل پیاده کنیم، افزود: به عنوان یک سرباز تلاش گر و وفادار برای توسعه و رفع مشکلات شهرستان در کنار مردم خواهم بود و سعی می‌کنم مدیری جهادی برای شهرم باشم.

دیهیم گفت: ما یک روزی می‌آئیم و روزی می‌رویم و هدف همه ما باید رضای خداوند متعال باشد.

وی افزود: خدمت‌گذاری نعمتی از نعمت‌های خداوند است که من باید به درستی از آن استفاده کنم ،هر جا رضای خداوند باشد رضایت خلق خداوند هم هست و من امیدوارم خداوند این توفیق را به من دهد خالصانه به مردم خدمت کنم و در آخرت شرمنده شهدا و مردم نباشم .

فرماندار گچساران افزود:مردم به اعتقاد حضرت امام خمینی(ره) ولی نعمتان ما هستند و ما نوکر مردم هستیم و نوکر مردم هم باید باشیم.

وی بیان کرد: انتظار داریم نماینده و استاندار یاری گر ما برای خدمت به مردم شهرستان باشند

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi