چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار گچساران

سعی می‌کنم مدیری جهادی برای شهرم باشم

روانبخش دیهیم عصر امروز در آئین معارفه خود به عنوان فرماندار جدید گچساران که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: از همه کسانی که به من اعتماد کردند و در راس آن‌ها نماینده و استاندار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66702
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

کرونا :

سعی می‌کنم مدیری جهادی برای شهرم باشم

روانبخش دیهیم عصر امروز در آئین معارفه خود به عنوان فرماندار جدید گچساران که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: از همه کسانی که به من اعتماد کردند و در راس آن‌ها نماینده و استاندار محترم تقدیر می‌کنم.

وی با بیان اینکه امیدوارم در توسعه شهرستان قدم بردارم، گفت:این استقبال بی نظیر شما کار من را سنگین تر کرده و سخت تر کرده است و امیدوارم شرمنده مردم نباشم.

فرماندار گچساران تصریح کرد: این شهر طوایف مختلفی دارد و شهر مخصوص یک طایفه نیست به خصوص گچساران که به دلیل صنعت نفت و گاز شهری مهاجرپذیر است

وی با تاکید بر آنچه در توان داریم باید در عمل پیاده کنیم، افزود: به عنوان یک سرباز تلاش گر و وفادار برای توسعه و رفع مشکلات شهرستان در کنار مردم خواهم بود و سعی می‌کنم مدیری جهادی برای شهرم باشم.

دیهیم گفت: ما یک روزی می‌آئیم و روزی می‌رویم و هدف همه ما باید رضای خداوند متعال باشد.

وی افزود: خدمت‌گذاری نعمتی از نعمت‌های خداوند است که من باید به درستی از آن استفاده کنم ،هر جا رضای خداوند باشد رضایت خلق خداوند هم هست و من امیدوارم خداوند این توفیق را به من دهد خالصانه به مردم خدمت کنم و در آخرت شرمنده شهدا و مردم نباشم .

فرماندار گچساران افزود:مردم به اعتقاد حضرت امام خمینی(ره) ولی نعمتان ما هستند و ما نوکر مردم هستیم و نوکر مردم هم باید باشیم.

وی بیان کرد: انتظار داریم نماینده و استاندار یاری گر ما برای خدمت به مردم شهرستان باشند

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi