دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

برنامه های بسیج جامعه زنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

یاسوج – کرونا نیوز – مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تشریح جزئیات برنامه های این قشر در هفته بسیج گفت: در طول هفته بسیج برنامه های متنوع و مختلفی در سطح استان برگزار می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 66322
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

برنامه های بسیج جامعه زنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

به گزارش کرونا نیوز، سیده ماه منیر گرجی زاده روز جمعه با اعلام این مطلب به رسانه ها گفت: بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج برنامه های مختلفی را در سطح استان و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می کند.

وی با اشاره به اینکه برنامه های هفته بسیج از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه با عنوان” بسیج پاره تن مردم ” برگزار می شود، گفت: در اولین روز هفته برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله آمادگی جسمانی و طناب کشی، بازی های بومی- محلی برای بانوان بسیجی، اهدای جهیزیه، نذر نان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تجلیل از شورا، فرماندهان پایگاه و حوزه ها از جمله برنامه های دومین روز هفته بسیج است.

گرجی زاده برگزاری اردوی جهادی یک روزه بسیج جامعه زنان سپاه فتح به منظور ارائه ویزیت رایگان پزشکان متخصص و عمومی، کارگاه های مشاوره دختران نوجوان و جوان، مشاوره های فردی و گروهی ، توزیع بسته های معیشتی و لوازم تحریر، جشن کودکانه در محلات حاشیه نشین را از دیگر برنامه های سومین روز هفته بسیج عنوان کرد.

به گفته وی، برگزاری نشست زن و تفکر بسیجی با همکاری سمن ها و نهادهای برون‌ سازمانی، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی با موضوع عفاف و حجاب، برگزاری کارگاه های مشاوره ای، نیز از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای چهارمین روز هفته بسیج است.

مسئول بسیج زنان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پنجمین روز هفته بسیج، گفت: در این روز دوره توانمند سازی استانی مربیان مهد قرآنی با هدف رشد و تربیت کودکان تراز انقلاب و ظهور و دوره آموزش مقدماتی در سطح شهرستان و استان برگزار خواهد شد.

مهدی روشنفکر: در محضر مردم اعلام می‌کنم مردم فرق بین خائن و خدمتگذار را می‌دانند / دشتروم و سیلارستان لوداب برای من تفاوتی ندارد / هرکس دغدغه حل مشکلات مردم را دارد، موافق و مخالف بسم‌الله، دستتان را به تعامل می‌فشارم
دنبال کنید

وی با اشاره به برگزاری زیارت عاشورا، اجرای رزمایش در فضای مجازی، دیدار با امام جمعه های شهرستان ها، بازدید و تجلیل از خانواده های شهدا در ششمین روز هفته بسیج، افزود: آیین عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا و تجمع بزرگ خادمین شهدا نیز برگزار می شود

گرجی زاده تصریح کرد: برگزاری دعای ندبه، حضور در نماز جمعه، برگزاری اردوی تربیتی حلقات صالحین، برگزاری همایش پیاده روی، مسابقات مختلف از جمله برنامه های مهم روز هفتم خواهد بود.

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi