پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

احیای بافت های فرسوده از برنامه های مهم دولت در کشور است

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تا کنون بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح بافت فرسوده دوگنبدان هزینه شده است. غلامرضا تاج گردون در حاشیه دیدار اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بافت فرسوده گچساران افزود: احیای بافت های فرسوده یکی از برنامه های مهم دولت در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 48140
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

کرونا :

احیای بافت های فرسوده از برنامه های مهم دولت در کشور است

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تا کنون بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح بافت فرسوده دوگنبدان هزینه شده است.

غلامرضا تاج گردون در حاشیه دیدار اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از بافت فرسوده گچساران افزود: احیای بافت های فرسوده یکی از برنامه های مهم دولت در کشور است.

وی بیان کرد: تا کنون بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح بافت فرسوده دوگنبدان هزینه شده است.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این میزان اعتبار برای خرید ۱۷۴ واحد مسکونی و زیر سازی این طرح هزینه شده است.

تاج گردون عنوان کرد: ۱۹۳ واحد مسکونی در مسیر عملیاتی این طرح قرار دارد که تاکنون ۱۷۴ واحد خریداری شده است.

وی گفت: در برخی از مناطق بافت فرسوده نظیر محله‌های سادات و کوی اسلام آباد طرح احیای بافت فرسوده ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید برای اجرای طرح‌های بازآفرینی در حال اجرا تلاش بیشتری شود.

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ۲ هزار واحد مسکونی مناطق مختلف بافت فرسوده شهر دوگنبدان تاکنون برای پیگیری تخریب و نوسازی ساختمان خود به ستاد طرح نوسازی بافت فرسوده دوگنبدان مراجعه کرده‌اند.

تاج گردون اضافه کرد: طرح احیای بافت فرسوده شهر دوگنبدان سال ۱۳۸۷ تصویب شد و چند سال به دلیل نبود اعتبار راکد بود اما در دولت یازدهم عملیات اجرایی آن آغاز شد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi