پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

زمان امتحانات داخلی مقاطع مختلف تحصیلی اعلام شد

زمان شروع و پایان امتحانات داخلی مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان‌ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد. هادی زارع‌ پور در نشست ظهر امروز شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تاریخ امتحانات داخلی مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم به تفکیک در مناطق گرمسیری، سردسیری، گرمسیری- سردسیری  را اعلام کرد. بر اساس تصمیم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 48037
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

کرونا :

زمان امتحانات داخلی مقاطع مختلف تحصیلی اعلام شد

زمان شروع و پایان امتحانات داخلی مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان‌ها و مناطق کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

هادی زارع‌ پور در نشست ظهر امروز شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تاریخ امتحانات داخلی مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم به تفکیک در مناطق گرمسیری، سردسیری، گرمسیری- سردسیری  را اعلام کرد.

بر اساس تصمیم شورای آموزش و پرورش تاریخ امتحانات ابتدایی در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد ۲۲ اردیبهشت آغاز و دوم خرداد ماه به اتمام می‌رسد، همچنین زمان برگزاری آزمون پایانی دوره ابتدایی در مناطق سردسیری ۲۴ اردیبهشت شروع و چهارم خرداد به اتمام می‌رسد.

زمان برگزاری آزمون دوره‌های متوسطه اول در مناطق گرمسیری سردسیری۲۲ اردیبهشت آغاز و ۱۳ خرداد به اتمام می‌رسد،ضمن اینکه دانش‌آموزان مقاطع متوسطه دوم در مناطق گرمسیری-سردسیری در همین تاریخ امتحانات خود را برگزار و ۱۳ خرداد به اتمام می‌رسانند.

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi