جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رزمایش ضد شورش و کنترل اغتشاشات در گچساران+تصاویر

رزمایش بزرگ ضد شورش و کنترل اغتشاشات احتمالی گردان امنیتی ناحیه مقاومت بسیج گچساران با مشارکت نیروهای امداد فرماندهی انتظامی گچساران، جمعیت هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس این شهرستان در جهت بهره گیری از توان نیروهای بسیجی با آخرین تاکتیک ها و تکنیک های روز با موفقیت به اجرا گذاشته شد…. 🔺 سرهنگ سید

اختصاصی کرونا

کد خبر : 47598
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

رزمایش بزرگ ضد شورش و کنترل اغتشاشات احتمالی گردان امنیتی ناحیه مقاومت بسیج گچساران با مشارکت نیروهای امداد فرماندهی انتظامی گچساران، جمعیت هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس این شهرستان در جهت بهره گیری از توان نیروهای بسیجی با آخرین تاکتیک ها و تکنیک های روز با موفقیت به اجرا گذاشته شد….

🔺 سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب ،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در خصوص اهداف برگزاری این رزمایش در جمع خبرنگاران گفت:امروز بسیج در تمام عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی ایفای نقش می‌کند و همین عامل اصلی شکست‌های پی در پی دشمنان و بد خواهان جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی افزود:با هماهنگی به عمل آمده با یگان امداد فرماندهی انتظامی گچساران، آتش نشانی، هلال احمر ، اورژانس و دیگر نهادهای خدمات رسان این شهرستان در راستای ارتقای سطح دانش و آمادگی هرچه بیشتر بسیجیان گردان امنیتی این ناحیه مقاومت در مقابل تهدیدات احتمالی از جمله شورش ها و اغتشاشات درون خیابانی، این رزمایش به صورت عملی با تمامی تجهیزات و نیروها در منطقه شهرک صنعتی این شهرستان برگزار شد.

نورایی نسب تصریح کرد: در اجرای این رزمایش سعی شد تا با ایجاد محیطی فرضی و بصورت کاملا واقعی و شبیه سازی شده با مواقع شورش و اغتشاشات دورن خیابانی این شهر، به مرحله اجرا در آید تا در هنگام بروز اتفاقات و حوادث احتمالی،گردان های امنیتی بسیج با برنامه ریزی مناسب از آمادگی لازم در این خصوص برخوردار باشد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهار کرد:اجرای اینگونه رزمایش ضد شورش خیابانی موجب حفظ آمادگی بسیجیان ونیز بالا بردن توان دفاعی و رزم عملیاتی نیروهای بسیجی در مقابله با اغتشاشات و جنگ شهری خواهد شد در حالی که بسیجیان گردان امنیتی این ناحیه مقاومت بیش از پیش آماده مقابله با هر نوع فتنه هستند وبا کسانی که مخل نظم و امنیت و آسایش مردم می شود به شدت برخورد خواهد شد .

بسته خدمات حمایتی شامل معلولان جسمی و حرکتی در مدارس عادی هم می شود
دنبال کنید

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در ادامه از تعامل و همکاری یگان ها و نهادهای شرکت کننده در این رزمایش تشکر و قدردانی کرد.

این رزمایش با هدف ارتقاء سطح امنیت و توان عملیاتی نیروهای بسیجی گردان امنیتی سپاه ناحیه گچساران در مقابله با اغتشاشات و ناامنی های احتمالی و با حضور نیروهای یگان امداد نیروی انتظامی و واحدهای خدمات رسان شهری به منظور سنجش میزان آمادگی نیروهای بسیج ضد اغتشاش برگزار و به مرحله اجرا در آمد .

در این رزمایش دو روزه که با حضور جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم همراه بود نیروها بر اساس طرح در محل های تعیین شده مستقر شدند و ضمن انجام رزمایش ضد اغتشاش و امداد رسانی برنامه های از قبل تعیین شده را به اجراء در آوردند .

رزمایش ضد شورش و کنترل اغتشاشات در گچساران+تصاویر 8رزمایش ضد شورش و کنترل اغتشاشات در گچساران+تصاویر 9رزمایش ضد شورش و کنترل اغتشاشات در گچساران+تصاویر 10رزمایش ضد شورش و کنترل اغتشاشات در گچساران+تصاویر 11رزمایش ضد شورش و کنترل اغتشاشات در گچساران+تصاویر 12رزمایش ضد شورش و کنترل اغتشاشات در گچساران+تصاویر 13

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi