پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

حبس و تبعید اختلاس گران بانک تجارت در گچساران

رئیس دادگستری گچساران گفت: 6 متهم این پرونده به رد مال به میزان بدهی نسبت به سهم هریک از متهمان به حساب بانک تجارت، حبس، جریمه نقدی، ضبط اموال منقول و غیر منقول خریداری شده ناشی از پول اختلاس و اقامت اجباری در شهرستان‌های ابرکوه، شهر بابک، میناب، بافق و گرمی محکوم شدند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 43968
تاریخ انتشار : جمعه ۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

کرونا :

حبس و تبعید اختلاس گران بانک تجارت در گچساران

رضا میشان،رئیس دادگستری گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص آخرین وضعیت پرونده این متهمان گفت:در سوم مردادماه  سال 1391،یکصد میلیارد و 40 میلیون و 30 هزار و ۹۴۵ ریال توسط یکی از کارکنان بانک تجارت شهر گچساران اختلاس و به حساب چند نفر دیگر واریز شد.

وی افزود:بلافاصله پرونده این افراد تشکیل و تحقیقات توسط نیروی انتظامی و اداره اطلاعات با نظارت دادگستری آغاز و متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

میشان در ادامه اظهار کرد: متهمان اقدام به خرید منزل مسکونی و ویلا در استان‌های مازندران، تهران ،اصفهان و نیز خرید خودرو کرده بودند که در مدت رسیدگی به پرونده همه اموال شناسایی و ضبط شد و تحصیل مال نامشروع، مشارکت در پولشویی و خیانت در امانت از جمله اتهامات متهمان است.

رئیس دادگستری گچساران تصریح کرد: 6متهم این پرونده به رد مال به میزان بدهی نسبت به سهم هریک از متهمان به حساب بانک تجارت، حبس، جریمه نقدی، ضبط اموال منقول و غیر منقول خریداری شده ناشی از پول اختلاس و اقامت اجباری در شهرستان‌های ابرکوه، شهر بابک، میناب، بافق و گرمی محکوم شدند.

وی ادامه داد: رای این پرونده در شعبه ۱۰۲ کیفری گچساران در سال ۹۵ صادر و در سال ۹۶ توسط دیوان عالی کشور تایید شد و پرونده متهمان هم اکنون در واحد اجرای احکام دادگستری گچساران در مرحله اجرا است.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi