جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقدامات خرابکارانه ترامپ به منظور برهم زدن توافق برجام فاقد وجاهت قانونی است

بروجردی در دیدار با سفیر هند: اقدامات خرابکارانه ترامپ به منظور برهم زدن توافق برجام فاقد وجاهت قانونی است سرویس بین الملل رئیس کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی مجلس در دیدار با سفیر هند با انتقاد از مواضع رئیس جمهور آمریکا درخصوص توافق برجام گفت: اقدامات خرابکارانه ترامپ به منظور برهم زدن توافق برجام

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41387
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸

کرونا :

اقدامات خرابکارانه ترامپ به منظور برهم زدن توافق برجام فاقد وجاهت قانونی  است
بروجردی در دیدار با سفیر هند:

اقدامات خرابکارانه ترامپ به منظور برهم زدن توافق برجام فاقد وجاهت قانونی است

سرویس بین الملل
رئیس کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی مجلس در دیدار با سفیر هند با انتقاد از مواضع رئیس جمهور آمریکا درخصوص توافق برجام گفت: اقدامات خرابکارانه ترامپ به منظور برهم زدن توافق برجام فاقد وجاهت قانونی است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،  سفیر هند در تهران عصر امروز (دوشنبه ۹ بهمن) با علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

بروجردی در ابتدای این دیدار با اشاره به مناسبات خوب ایران و هند گفت: دو کشور از ظرفیت های خوبی برای توسعه روابط و همکاری های فیمابین برخوردارند که می بایست از آنها به خوبی بهره برداری کنند.  

وی همچنین با تاکید بر اهمیت مناسبات پارلمانی میان مجالس دو کشور افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از توسعه مناسبات و همکاریهای دو کشور در عرصه های مختلف و مورد علاقه حمایت می کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: سفر مسئولان دو کشور نقش مهمی در گسترش ارتباطات دوستانه فیمابین دارد.

بروجردی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از مواضع رئیس جمهور آمریکا درخصوص توافق برجام گفت: اقدامات خرابکارانه ترامپ به منظور برهم زدن توافق برجام فاقد وجاهت قانونی  است.

رئیس کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان این دیدار با ابراز خرسندی از همکاریهای دو کشور بویژه در بندر چابهار گفت: امیدواریم دو کشور بتوانند در عرصه های اقتصادی، تجاری، بانکی و انرژی بیش از پیش همکاری کنند.

جذب اعتبارات پروژه های عمرانی مصوب سفر در دستور کار است
دنبال کنید

سفیر هند در تهران نیز در همین دیدار ضمن ابراز خرسندی از روند رو به رشد مبادلات و همکاری های دو کشور گفت: گسترش مناسبات در عرصه های مختلف با ایران برای کشورش از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی همچنین با اشاره به همکاریهای خوب دو کشور در عرصه های گوناگون گفت: گسترش ارتباطات پارلمانی با مجلس شورای اسلامی مورد توجه و پیگیری دولت و پارلمان هند قرار دارد.

سفیر هند در تهران در ادامه ضمن تاکید بر پایبندی ایران به تعهداتش در برجام گفت: دولت و کشورش در این زمینه از ایران حمایت می کند.

وی در پایان این دیدار گفت: ایران و هند در زمینه های مختلف و مورد علاقه دو کشور با حمایت مجلس شورای اسلامی می توانند در جهت تامین منافع دو ملت گام بردارند./

پایان پیام

دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۸

اقدامات خرابکارانه ترامپ به منظور برهم زدن توافق برجام فاقد وجاهت قانونی است رئیس کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی مجلس در دیدار با سفیر هند با انتقاد از مواضع رئیس جمهور آمریکا درخصوص توافق برجام گفت: اقدامات خرابکارانه ترامپ به منظور برهم زدن توافق برجام فاقد وجاهت قانونی است. http://cdn.icana.ir/d/019/201801109059640681.jpg اقدامات,خرابکارانه,ترامپ,به,منظور,برهم,زدن,توافق,برجام,فاقد,وجاهت,قانونی,,است Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi