یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تریبون نماز جمعه عنصر مهم در پیروزی اهداف نظام است

یاسوج- استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: اگر چند عنصر را در تداوم پیروزی انقلاب و اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانیم، نماز جمعه و تریبون نماز جمعه از مهترین آنهاست. به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی محمد احمدی در دیدار با ائمه جمعه شهرهای ختلف استان افزود: تریبون نماز جمعه یک فرصت استثنائی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37855
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

کرونا :

تریبون نماز جمعه عنصر مهم در پیروزی اهداف نظام است

تریبون نماز جمعه عنصر مهم در پیروزی اهداف نظام است 3

یاسوج- استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: اگر چند عنصر را در تداوم پیروزی انقلاب و اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانیم، نماز جمعه و تریبون نماز جمعه از مهترین آنهاست.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی محمد احمدی در دیدار با ائمه جمعه شهرهای ختلف استان افزود: تریبون نماز جمعه یک فرصت استثنائی است که هم رافع مشکلات مردم و هم نافع جامعه و مردم است و همچنین مسائل دینی، معنوی و ارزش های دینی را ترویج می کند.

وی اظهار داشت: اگر نبود تریبون نماز جمعه مسائل و اهداف انقلاب، نظام، هشت سال دفاع مقدس و نیز شکست و مقابله با تهدیدهای نظامی، اقتصادی و تهاجمات فرهنگی دشمنان و استکبار به سرانجام نمی رسید.

استاندار عنوان کرد: امام جمعه باید از طریق ارتباط با مردم درد مردم را بشناسد و در چهارچوب نظام به مسئولین امر منتقل کند و از جهتی اقدامات را از طریق تریبون نماز جمعه منعکس سازد و فرقی نمی کند که چه دولتی باشد، چرا که همه در یک نظام هستیم و هرگونه خدمات و اقدامی دستاورد نظام است که با تبیین آن قطعا مردم به انقلاب و نظام پایبندتر خواهند شد.

احمدی تصریح کرد: معتقدم برای انجام خدمت صادقانه و ایجاد فرصت باید هر نگاه سیاسی که داشته باشیم  کنار بگذاریم و فقط به مردم فکر کنیم و به همه کسانی که دل آنها برای نظام، انقلاب و مردم می تپد احترام بگذاریم و در چارچوب رویکرد اعتدال دولت جلو برویم و فضای نشاط و آبادانی را برای همه نقاط فراهم کنیم و وضعیتی که اکنون داریم یک گام به جلوتر ببریم.

مدیرعامل فضای سبز: قطع درختان خیابان معلم یاسوج صحت ندارد
دنبال کنید

استاندار عنوان کرد: من در مدیریت و چینش آن علاوه بر بحث گفتمانی و اعتدال به شایسته سالاری، قدرت تعهد، تخصص و تجربه نگاه می کنم و اینطور نیست که مدیری صرف داشتن فقط نگاه سیاسی مسئولیت بگیرد.

وی تاکید کرد: هیچ مدیری حق ندارد صرف اینکه شخصی نگاه سیاسی دارد، حقوق و حق آن را ضایع کند، چرا که باید مردم سالاری دینی، دموکراسی  و شایسته سالاری مورد توجه باشد و کسی که تجربه و کارآمدی و شایستگی ندارد، مسئولیت سیاسی نخواهد گرفت.

احمدی با بیان اینکه، امروز اوج مشکلات مردم است، گفت: در شرایطی که مورد تهدید دشمنان هستیم و محدودیت هایی داریم و مشکلات مردم زیاد است، دیگر جایی ندارد که به سمت و سویی حرکت کنیم که بیشتر به معیشت، رفاه و نشاط مردم فشار وارد شود.

استاندار گفت: مشکلات خانواده های محروم، زنان بی سرپرست، دانشجویان و فارغ التحصیلان بیکار و مشکلات دانش آموزان و … را داریم و از سویی فضاهای ناکارآمدی القائی از سوی دشمنان با فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را داریم و لذا باید برای رفع این مشکلات اتفاق نظر داشته باشیم و نگاه پدرانه به امور داشته و هرجائی مشکلی پیش آمد با این نگاه دلسوزانه برای رفع آن دست به دست هم دهیم.

وی با ارتباط قوی مسائل قومی و قبیله ای و دخالت هائی که فرصت ها و زمان را از بین می برد اشاره و تاکید کرد: اگر با سعه صدر، تدبیر و دلسوزانه جلو برویم به دستاوردهای خوبی می رسیم و نگاه ما اعتدالی است و من گوش شنوا و مشفقانه دارم و شما ائمه جمعه که برادران معنوی من هستید در این خصوص جایگاه خاص خود را دارید.

خبر خوش فرمانده سپاه فتح/ اعلام زمان برگزاری دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

احمدی با بیان اینکه، من بیش از اینکه یک فرد سیاسی باشم فردی بودجه ای هستم، افزود: مطمعنا در خصوص مسائل بودجه ای و مالی توجه بیشتری به استان داریم.

استاندار تاکید کرد: به دلیل اینکه یک وحدت فرماندهی در حوزه فرهنگ نداریم، نتوانسته ایم به خوبی اهداف این حوزه را تعمیق بخشیم و محقق سازیم و گیر اساسی این است که تعدد متولیان فرهنگی داریم  و هر کدام بخواهند سلیقه خوشان را اعمال کنند،هر چقدر هم بودجه تخصیص دهیم به جائی نخواهیم رسید و باید تلاش کنیم یک مدل بومی طراحی شود.

وی تاکید کرد: موضوع مصلی ها بسیار مهم است و با اولویت بندی، آنهائی که پیشرفت فیزیکی بالائی دارند با اختصاص بودجه به تکمیل آنها سرعت داده خواهد شد.

احمدی به موضوع مدیران پروازی شهرستان ها اشاره کرد و افزود: با پروازی بودن مدیران در شهرستان ها مخالفم و اینکه مدیران با ماشین های بیت المال رفت و آمد می کنند، مخالفتر می باشم.

استاندار از سفر خود به شهرستان های استان خبر داد و افزود: جدولی برای مدیران استان طراحی می شود که سفر آنها به شهرستان ها برنامه ریزی شده باشد.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi