جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

خبر خوش فرمانده سپاه فتح/ اعلام زمان برگزاری دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سردار حمید خرمدل در مراسم اعطای احکام مسیولین و دبیران کمیته‌های ۲۰ گانه کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور سردار آزادی، نماینده ولی‌فقیه، استاندار و مدیران استان برگزار شد، گفت: همه دیدیم در این دو سه روز تشییع شهدای تروریستی حرم شاهچراغ مردم چه جوش و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83475
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

خبر خوش فرمانده سپاه فتح/ اعلام زمان برگزاری دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سردار حمید خرمدل در مراسم اعطای احکام مسیولین و دبیران کمیته‌های ۲۰ گانه کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور سردار آزادی، نماینده ولی‌فقیه، استاندار و مدیران استان برگزار شد، گفت: همه دیدیم در این دو سه روز تشییع شهدای تروریستی حرم شاهچراغ مردم چه جوش و خروشی به راه انداختند و از خود شهر لیکک تا گلزار شهدا جمعیتی به طول ۶ کیلومتر این شهیدان را بدرقه کردند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سال ۹۵ اتفاق بزرگی برگزار شد و اولین کنگره شهدای دفاع مقدس را در قالب ۵ اجلاسیه با حضور مردم شهید پرور استان و میهمانان ملی برگزار شد.

وی با بیان اینکه از امروز تا زمان برگزاری کنگره شهدای مرتب اجلاسیه برگزار می‌کنیم، گفت: بنا داریم در شهریور یا مهر ۱۴۰۳ این کنگره را برگزار کنیم.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به فضای کنونی و اتفاقاتی که رخ داده نوجوانان و جوانان و نسل جوان در اولویت انتقال پیام شهدا قرار گیرند.ا

سردار خرمدل عنوان کرد: برگزاری کنگره شهدا برای اینکه همه مدارس،  دانشگاه و پایگاه را درگیر کنیم و حس تعلق ایجاد کنیم یک ضرورت است و ظرفیت انسانی، مادی و معنوی برای برگزاری بهتر کنگره شهدا فراهم است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: ساختاری طراحی شده که رئیس شورای سیاست گذاری کنگره نماینده ولی فقیه، نائب رئیس استاندار و دبیر کنگره هم فرمانده سپاه است، این کنگره ۲۱ کمیته نهایی تشکیل شده است.

 وی با بیان اینکه  زمان برای برنامه‌ریزی کنگره محدود است، به ظرفیت هنر برای انعکاس دلاوری رزمندگان استان اشاره و عنوان کرد:  حتما فیلم سینمایی سریال و تئاتر و کارهای ماندگاری تهیه و تدوین شود که کارهای که در کنگره سال ۹۵ انجام شد در سال ۱۴۰۳ ارتقا یابد.

باران چیزی از راه عشایر گچساران باقی نگذاشت
دنبال کنید

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود کار ارزشمند و ماندگاری در استان انجام شود. 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi