شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳

توسعه روابط ایران و ترکیه به تقویت امنیت و ثبات در منطقه کمک می‌کند

علیرضابیگی در دیدار با اصحاب رسانه ترکیه: توسعه روابط ایران و ترکیه به تقویت امنیت و ثبات در منطقه کمک می‌کند سرویس بین الملل رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ترکیه گفت: توسعه روابط دو کشور به تحکیم و تقویت امنیت و ثبات پایدار در منطقه کمک می‌کند. به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احمد علیرضابیگی رئیس

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35925
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶

کرونا :

توسعه روابط ایران و ترکیه به تقویت امنیت و ثبات در منطقه کمک می‌کند
علیرضابیگی در دیدار با اصحاب رسانه ترکیه:

توسعه روابط ایران و ترکیه به تقویت امنیت و ثبات در منطقه کمک می‌کند

سرویس بین الملل
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ترکیه گفت: توسعه روابط دو کشور به تحکیم و تقویت امنیت و ثبات پایدار در منطقه کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احمد علیرضابیگی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ترکیه ظهر امروز (یکشنبه، ۲۲ مردادماه) با اصحاب رسانه ای و جراید ترکیه دیدار و گفتگو کرد.

علیرضابیگی در ابتدای این دیدار تعاملات اقتصادی و فرهنگی بین ایران و ترکیه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: پیشینه طولانی مراودات دوستانه میان دو ملت بستر مناسبی برای توسعه روابط در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی میان دو کشور فراهم آورده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: ارتقای سطح همکاری های رسانه ای و فرهنگی میان دو کشور می تواند به ایجاد درک مشترک و متقابل از تحولات منطقه و جهان کمک کند.

وی با اشاره به پیوند عمیق و دیرینه فرهنگی، دینی و تاریخی دو ملت گفت: همکاری مشترک ایران و ترکیه به عنوان دو کشور مهم و تاثیر گذار منطقه و جهان اسلام می تواند در حل بسیاری از مشکلات و مسایل کنونی کشورهای اسلامی موثر باشد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ترکیه در پایان اظهار داشت: امیدواریم با توسعه روابط دو کشور، بتوانیم به تحکیم و تقویت امنیت و ثبات پایدار در منطقه کمک کنیم.

هیأت ترکیه‌ای: تعاملات فرهنگی تأثیر بسزایی در پیشرفت روابط ایران و ترکیه دارد

در ادامه این دیدار هیأت رسانه ای و جراید ترکیه با ابراز خرسندی از حضور در ایران، گسترش مراودات و تعاملات فرهنگی و اجتماعی میان دو کشور را رو به گسترش و مهم  خوانده و تأکید داشتند: رابطه ایران و ترکیه رو به پیشرفت است و تعاملات فرهنگی بخش مهمی از تعاملات دو کشور است.

کوروش افشین پور کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انصراف خود را تکذیب کرد
دنبال کنید

در این جلسه سیدتقی کبیری نماینده مردم خوی و زهرا سعیدی مبارکه نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند که با اصحاب جراید ترکیه به بحث و تبادل نظر پرداختند./

پایان پیام

یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۶

علیرضا بیگی

توسعه روابط ایران و ترکیه به تقویت امنیت و ثبات در منطقه کمک می‌کند رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ترکیه گفت: توسعه روابط دو کشور به تحکیم و تقویت امنیت و ثبات پایدار در منطقه کمک می‌کند. http://media.icana.ir//Image/2016/05/201605105547664833_Thum.jpg£علیرضا بیگی£ توسعه,روابط,ایران,و,ترکیه,به,تقویت,امنیت,و,ثبات,در,منطقه,کمک,می‌کند Icana

خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi