شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مکان تضارب اندیشه و آراء است

معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه مازندران در عرصه قرآن، جلودار، پیشقدم و پرچمدار است، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محل مناقشه و کارهای سیاسی نیست بلکه مکان تضارب اندیشه و آراء است. به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32861
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷

کرونا :

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مکان تضارب اندیشه و آراء است
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مکان تضارب اندیشه و آراء است

معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه مازندران در عرصه قرآن، جلودار، پیشقدم و پرچمدار است، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محل مناقشه و کارهای سیاسی نیست بلکه مکان تضارب اندیشه و آراء است.

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران،به نقل از خبرگزاری شبستان، سیدهادی حسینی، معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز (۱۴ اسفند) در همایش تکریم از حافظان قرآن حوزه های علمیه مازندران،در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: مازندران در عرصه قرآنی، جلودار، پیشقدم و پرچمدار است و این مهم را به خوبی، نشان داده است.

وی اظهار کرد: در سال های گذشته در دوران خدمتگزاری و تصدی مسئولیت های دیگر هنگامی که با جوانان ورزشکار مدال آور و نفرات برتر دنیا، همراه بودم، آنها را همانند خاک مازندران بسیار پرمحصول و مفید و ارزشمند بیان می کردم که هر چه در آن کشت شود، همان برداشت می شود.

حسینی بیان کرد: سفره ای که در آن، نان قرآن باشد، آیات این کلام وحی، منتشر می شود و انحرافی، دیده نخواهد شد و این کتاب، از هدیه های گرانقدر خدای متعال برای بشریت به شمار می آید.

وی ابراز کرد: قرآن، مشعل هدایت است و با عمل به این کتاب الهی، جامعه از هر پلشتی، پاک و عاری می شود و قوانینی کامل تر از این معجزه پیامبر خاتم(صلی الله علیه و آله و سلم)، وجود ندارد.

حسینی گفت: با توسل و تمسک به قرآن و پیاده نمودن دستورات ارزشمند آن در جامعه، هر شخصی به موفقیت و پیروزی، نائل می شود و باید از دست اندرکاران انتشار این کتاب الهی، قدردان بود که این نور را در سینه های خود به خوبی، محفوظ نگه می دارند.

معاون سیاسی: ابعاد شخصیتی آیت الله ملک حسینی در کنگره ملی معرفی می شود
دنبال کنید

وی اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات تابعه، محل مناقشه و کارهای سیاسی نیست بلکه مکان تضارب اندیشه و آراء است و فعالیت های بسیار قرآنی در آن، صورت می گیرد.

همایش تجلیل و تکریم از ۳۵ حافظ قرآن کریم حوزه‌های علمیه خواهران و برادران مازندران با همکاری معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاونت حوزه‌های علمیه برادران و خواهران برگزار شد.

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi