دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مکان تضارب اندیشه و آراء است

معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه مازندران در عرصه قرآن، جلودار، پیشقدم و پرچمدار است، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محل مناقشه و کارهای سیاسی نیست بلکه مکان تضارب اندیشه و آراء است. به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32861
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷

کرونا :

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مکان تضارب اندیشه و آراء است
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مکان تضارب اندیشه و آراء است

معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه مازندران در عرصه قرآن، جلودار، پیشقدم و پرچمدار است، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محل مناقشه و کارهای سیاسی نیست بلکه مکان تضارب اندیشه و آراء است.

به گزارش کرونا نیوز روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران،به نقل از خبرگزاری شبستان، سیدهادی حسینی، معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز (۱۴ اسفند) در همایش تکریم از حافظان قرآن حوزه های علمیه مازندران،در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: مازندران در عرصه قرآنی، جلودار، پیشقدم و پرچمدار است و این مهم را به خوبی، نشان داده است.

وی اظهار کرد: در سال های گذشته در دوران خدمتگزاری و تصدی مسئولیت های دیگر هنگامی که با جوانان ورزشکار مدال آور و نفرات برتر دنیا، همراه بودم، آنها را همانند خاک مازندران بسیار پرمحصول و مفید و ارزشمند بیان می کردم که هر چه در آن کشت شود، همان برداشت می شود.

حسینی بیان کرد: سفره ای که در آن، نان قرآن باشد، آیات این کلام وحی، منتشر می شود و انحرافی، دیده نخواهد شد و این کتاب، از هدیه های گرانقدر خدای متعال برای بشریت به شمار می آید.

وی ابراز کرد: قرآن، مشعل هدایت است و با عمل به این کتاب الهی، جامعه از هر پلشتی، پاک و عاری می شود و قوانینی کامل تر از این معجزه پیامبر خاتم(صلی الله علیه و آله و سلم)، وجود ندارد.

حسینی گفت: با توسل و تمسک به قرآن و پیاده نمودن دستورات ارزشمند آن در جامعه، هر شخصی به موفقیت و پیروزی، نائل می شود و باید از دست اندرکاران انتشار این کتاب الهی، قدردان بود که این نور را در سینه های خود به خوبی، محفوظ نگه می دارند.

تقویت باورهای دینی، پادزهر آسیب های اجتماعی است
دنبال کنید

وی اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات تابعه، محل مناقشه و کارهای سیاسی نیست بلکه مکان تضارب اندیشه و آراء است و فعالیت های بسیار قرآنی در آن، صورت می گیرد.

همایش تجلیل و تکریم از ۳۵ حافظ قرآن کریم حوزه‌های علمیه خواهران و برادران مازندران با همکاری معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاونت حوزه‌های علمیه برادران و خواهران برگزار شد.

منبع: روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi