جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ادامه بارش ها در کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش کرونا نیوز , ولی بهره‌مند ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه سامانه بارشی جدید عصر دیروز از مرزهای غربی استان وارد شده و شاهد آغاز بارش باران در اغلب نقاط استان بودیم، گفت: از عصر روز گذشته تا صبح امروز در شهر سی‌سخت ۵٫۲ میلی‌متر و در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 30091
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

به گزارش کرونا نیوز , ولی بهره‌مند ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه سامانه بارشی جدید عصر دیروز از مرزهای غربی استان وارد شده و شاهد آغاز بارش باران در اغلب نقاط استان بودیم، گفت: از عصر روز گذشته تا صبح امروز در شهر سی‌سخت ۵٫۲ میلی‌متر و در شهر یاسوج ۴٫۲ میلی‌متر بارش باران گزارش کرونا نیوز شده است.

وی به میزان بارش‌ها در سایر مناطق استان اشاره کرد و افزود: در شهر دهدشت ۲٫۷، باشت ۲ میلی‌متر، دوگنبدان ۰٫۲ و سرفاریاب ۲ میلی‌متر باران باریده است.

بهره مند عنوان کرد: در دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد شامل لنده، قلعه رئیسی، چرام و لیکک و منطقه امامزاده جعفر گچساران نیز در این مدت بارندگی نداشته‌ایم.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته سی‌سخت با دمای یک درجه بالای صفر سردترین و لیکک با دمای حداکثر ۲۰ درجه  گرمترین نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

بهره‌مند با بیان اینکه سامانه بارشی جدید که از روز گذشته وارد استان شده صبح فردا جمعه از جو استان خارج می‌شود، اضافه کرد: وزش باد، رگبار و رعد و برق و آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/۱

اخبار مرتبط

  • بارندگی تا آذرماه در کهگیلویه و بویراحمد نیست


  • احتمال وقوع سیل در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد


  • احتمال وقوع سیل در کهگیلویه و بویراحمد

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: صبح زاگرس

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi