سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

جنایات آل سعود در یمن با حمایت آمریکا انجام می شود

به خبر ، آیت‌الله سیدعلی اصغر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج افزود: آل‌سعود از تروریست های داعش نیز حمایت کرده وملت های مسلمان را به خاک و خون می کشد. وی به جنایات جدید آل سعود در یمن اشاره کرد و گفت: آل‌سعود وارثان امویان بر روی این زمین خاکی هستند. حسینی گفت:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28517
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

کرونا :

جنایات آل سعود در یمن با حمایت آمریکا انجام می شود

به خبر ، آیت‌الله سیدعلی اصغر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج افزود: آل‌سعود از تروریست های داعش نیز حمایت کرده وملت های مسلمان را به خاک و خون می کشد.

وی به جنایات جدید آل سعود در یمن اشاره کرد و گفت: آل‌سعود وارثان امویان بر روی این زمین خاکی هستند.

حسینی گفت: اکنون وارثان ابن معاویه در حال جنایت در یمن و بحرین و نیجریه هستند و باید بدانند که ظلم پایدار نمی‌ماند و سردمداری با کفر دوام پیدا نمی‌کند.

امام جمعه یاسوج آمریکا را بزرگترین حامی تروریست دانست و گفت: آمریکای جنایتکار به نام مبارزه با تروریست‌ها وارد سوریه شد و ارتشیان سوریه را بمباران کرد و به دروغ می‌گوید اشتباه شده است.

وی افزود: داعش را خود آمریکا به وجود آورد و امروز کلینتون نامزد ریاست جمهوری آمریکا اقرار می‌کند که در دوره وزارتش این گروهک تروریستی را به وجود آورده است.

حسینی آمریکا را دشمن شماره یک جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد:  به هیچ وجه از دشمنی آمریکا با ایران کاسته نشده است.

وی همچنین به موضوع مهم  امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و افزود: این فریضه مهم الهی بر تک تک ما واجب است که باید با شرایطی که دارد هیچ‌گاه از آن غافل نشویم.

وی تأکید کرد: تا وقتی بهترین، برترین و ارزشمندترین ملت هستیم باید این دو فریضه بزرگ الهی را به خوبی انجام دهیم و در صورتی که این دو وظیفه عمومی و الهی را انجام ندهیم بهترین امت‌ها نخواهیم بود.

امام جمعه یاسوج اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه از جمله علما و بزرگان و همه قشرهای مردم است، تصریح کرد: امام حسین (ع ) که این روزها برای آن حضرت سوگواری می‌کنیم برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد.

حسینی همچنین با تسلیت شهادت امام سجاد (ع) گفت: یکی از اهداف قیام امام حسین(ع)ایستادگی در برابر ظلم و دیگری پیام‌رسانی این نهضت بود که امام سجاد(ع) این وظیفه روشنگری را به خوبی انجام داد تا دشمن نتواند این نهضت را خاموش کند.

«اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» این، راه و جاده‌ی مستقیم و روشنی است
دنبال کنید

وی ادامه داد: امام سجاد(ع) تا ۳۵ سال بعد از شهادت امام حسین وظیفه پیام‌رسانی قیام امام حسین(ع) را انجام داد تا خواب رفته‌ها بیدار شوند و انسان‌های بی‌تفاوت حرکت کنند که دیدیم با قیام مختار ثقفی این مرد آزاده این نهضت جان تازه‌ای گرفت.

حسینی با بیان اینکه محرم را نباید با عزاداری و سینه‌زنی در چند روز ختم کنیم، تصریح کرد: باید با احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام عاشورا را زنده نگه داریم.

امام جمعه یاسوج همچنین با قدردانی از برگزارکنندگان کنگره ملی ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کنگره حرکت ارزشمندی بودکه علاوه بر تدوین اهداف شهدا سبب ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت شد و اینگونه برنامه‌ها و مناسبت‌های فرهنگی و معنوی باید با جدیت در استان تداوم یابد.

حسینی افزود: اما اینها کافی نیست و باید همیشه به فکر شهدا باشیم، چراکه ما آزاد شده خون شهداء و وامدار این عزیزان هستیم.

وی همچنین به هفته استاندارد اشاره کرد و گفت: باید تولیدکنندگان و صنعت‌گران و ارائه دهندگان موضوع مهم استاندارد را رعایت کنند تا منافع تولیدکننده و مصرف کننده تامین شود و باید کالاهای مرغوب و با کیفیت در کشور تولید شود تا مردم رغبتی به استفاده از اجناس خارجی نداشته باشند.

امام جمعه یاسوج

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi