جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جنایات آل سعود در یمن با حمایت آمریکا انجام می شود

به خبر ، آیت‌الله سیدعلی اصغر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج افزود: آل‌سعود از تروریست های داعش نیز حمایت کرده وملت های مسلمان را به خاک و خون می کشد. وی به جنایات جدید آل سعود در یمن اشاره کرد و گفت: آل‌سعود وارثان امویان بر روی این زمین خاکی هستند. حسینی گفت:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 28517
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

کرونا :

جنایات آل سعود در یمن با حمایت آمریکا انجام می شود

به خبر ، آیت‌الله سیدعلی اصغر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج افزود: آل‌سعود از تروریست های داعش نیز حمایت کرده وملت های مسلمان را به خاک و خون می کشد.

وی به جنایات جدید آل سعود در یمن اشاره کرد و گفت: آل‌سعود وارثان امویان بر روی این زمین خاکی هستند.

حسینی گفت: اکنون وارثان ابن معاویه در حال جنایت در یمن و بحرین و نیجریه هستند و باید بدانند که ظلم پایدار نمی‌ماند و سردمداری با کفر دوام پیدا نمی‌کند.

امام جمعه یاسوج آمریکا را بزرگترین حامی تروریست دانست و گفت: آمریکای جنایتکار به نام مبارزه با تروریست‌ها وارد سوریه شد و ارتشیان سوریه را بمباران کرد و به دروغ می‌گوید اشتباه شده است.

وی افزود: داعش را خود آمریکا به وجود آورد و امروز کلینتون نامزد ریاست جمهوری آمریکا اقرار می‌کند که در دوره وزارتش این گروهک تروریستی را به وجود آورده است.

حسینی آمریکا را دشمن شماره یک جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد:  به هیچ وجه از دشمنی آمریکا با ایران کاسته نشده است.

وی همچنین به موضوع مهم  امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و افزود: این فریضه مهم الهی بر تک تک ما واجب است که باید با شرایطی که دارد هیچ‌گاه از آن غافل نشویم.

وی تأکید کرد: تا وقتی بهترین، برترین و ارزشمندترین ملت هستیم باید این دو فریضه بزرگ الهی را به خوبی انجام دهیم و در صورتی که این دو وظیفه عمومی و الهی را انجام ندهیم بهترین امت‌ها نخواهیم بود.

امام جمعه یاسوج اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه از جمله علما و بزرگان و همه قشرهای مردم است، تصریح کرد: امام حسین (ع ) که این روزها برای آن حضرت سوگواری می‌کنیم برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد.

حسینی همچنین با تسلیت شهادت امام سجاد (ع) گفت: یکی از اهداف قیام امام حسین(ع)ایستادگی در برابر ظلم و دیگری پیام‌رسانی این نهضت بود که امام سجاد(ع) این وظیفه روشنگری را به خوبی انجام داد تا دشمن نتواند این نهضت را خاموش کند.

همایش شیرخوارگان حسینی در گچساران برگزار شد
دنبال کنید

وی ادامه داد: امام سجاد(ع) تا ۳۵ سال بعد از شهادت امام حسین وظیفه پیام‌رسانی قیام امام حسین(ع) را انجام داد تا خواب رفته‌ها بیدار شوند و انسان‌های بی‌تفاوت حرکت کنند که دیدیم با قیام مختار ثقفی این مرد آزاده این نهضت جان تازه‌ای گرفت.

حسینی با بیان اینکه محرم را نباید با عزاداری و سینه‌زنی در چند روز ختم کنیم، تصریح کرد: باید با احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام عاشورا را زنده نگه داریم.

امام جمعه یاسوج همچنین با قدردانی از برگزارکنندگان کنگره ملی ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کنگره حرکت ارزشمندی بودکه علاوه بر تدوین اهداف شهدا سبب ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت شد و اینگونه برنامه‌ها و مناسبت‌های فرهنگی و معنوی باید با جدیت در استان تداوم یابد.

حسینی افزود: اما اینها کافی نیست و باید همیشه به فکر شهدا باشیم، چراکه ما آزاد شده خون شهداء و وامدار این عزیزان هستیم.

وی همچنین به هفته استاندارد اشاره کرد و گفت: باید تولیدکنندگان و صنعت‌گران و ارائه دهندگان موضوع مهم استاندارد را رعایت کنند تا منافع تولیدکننده و مصرف کننده تامین شود و باید کالاهای مرغوب و با کیفیت در کشور تولید شود تا مردم رغبتی به استفاده از اجناس خارجی نداشته باشند.

امام جمعه یاسوج

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi