سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

حسن روحانی به کهگیلویه و بویراحمد آمد

حجت‌الاسلام حسن روحانی در ادامه سی‌امین سفر استانی دولت با استقبال استاندار و نماینده ولی فقیه و مسئولان ارشد استانی وارد یاسوج شد. دیدار عمومی با مردم و سخنرانی در ورزشگاه تختی یاسوج، دیدار با منتخبان و نخبگان استان، حضور در نشست سرمایه‌گذاری و توسعه استان، دیدار با عشایر و روستاییان، حضور در جلسه شورای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 26491
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۶:۱۲

کرونا :

حسن روحانی به کهگیلویه و بویراحمد آمد

حجت‌الاسلام حسن روحانی در ادامه سی‌امین سفر استانی دولت با استقبال استاندار و نماینده ولی فقیه و مسئولان ارشد استانی وارد یاسوج شد.

دیدار عمومی با مردم و سخنرانی در ورزشگاه تختی یاسوج، دیدار با منتخبان و نخبگان استان، حضور در نشست سرمایه‌گذاری و توسعه استان، دیدار با عشایر و روستاییان، حضور در جلسه شورای اداری، نشست خبری و افتتاح چند پروژه از برنامه‌های سفر دو روزه روحانی به کهگیلویه و بویراحمد است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در بدو ورود به فرودگاه یاسوج از سوی آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویر احمد و جمعی از مسوولان ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

دکتر روحانی در جمع خبرنگاران در فرودگاه یاسوج، در بیان اهداف سفر کاروان تدبیر و امید به استان کهگیلویه و بویر احمد، گفت: بسیار خوشحالم در روز میلاد ثامن الائمه این توفیق نصیب من و اعضای دولت شد تا میهمان مردم دلاور، غیور و شجاع استان کهگیلویه و بویراحمد  باشیم.

رییس جمهوری با بیان اینکه در این سفر از نظرات مردم، نخبگان و صاحبنظران استان استفاده کرده و طرح هایی را که برای توسعه استان باید اجرایی شوند، به مردم اعلام می کنیم، گفت: امیدوارم این سفر مایه خیر و برکت برای مردم عزیز و غیور کهگیلویه و بویر احمد باشد

دیدار عمومی با مردم این استان در استادیوم تختی یاسوج، دیدار با علما، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و منتخبان و برگزیدگان استان ، شرکت در جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان، دیدار با عشایر استان و حضور در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویر احمد از جمله برنامه های رییس جمهوری در این سفر دو روزه خواهد بود.

تحقیقات عوامل موثر بر تنگی نفس اهوازی‌ها به دلیل نبود اعتبار ناتمام ماند
دنبال کنید

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi