جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دستگاههای ذیربط از کار افرادی که غیر مجاز و غیرقانونی به بهره مندی از منابع آب اقدام می نمایند جلوگیری به عمل آورند

پیش از ظهر امروز جلسه شورای حفاظت از منابع آب به ریاست فرماندار و با حضور مدیرعامل آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در محل سالن جلسات فرمانداری گچساران  برگزار شد. عبدالرحیم رحیمی با اشاره به کاهش بارندگی در سالهای اخیر و همچنین کاهش منابع آبی به ضرورت مصرف بهینه ی آب کشاورزی و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 25676
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

کرونا :

دستگاههای ذیربط از کار افرادی که غیر مجاز و غیرقانونی به بهره مندی از منابع آب اقدام می نمایند جلوگیری به عمل آورند

پیش از ظهر امروز جلسه شورای حفاظت از منابع آب به ریاست فرماندار و با حضور مدیرعامل آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در محل سالن جلسات فرمانداری گچساران  برگزار شد.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به کاهش بارندگی در سالهای اخیر و همچنین کاهش منابع آبی به ضرورت مصرف بهینه ی آب کشاورزی و جلوگیری از تخلفات و برداشت های غیر مجاز آب تاکید کرد.
رئیس شورای منابع آب شهرستان با تاکید بر نظارت بیشتر بر بهره برداری و استفاده بهینه از منابع آبی شهرستان افزود:در خصوص آبهای زیر زمینی و استفاده از روان آبها پیش از این باید توجه و دقت بیشتری  صورت می گرفت  اما متأسفانه همه ما پس از وقوع بحران مجبور به چاره اندیشی می شویم .

رحیمی با بیان این مطلب که کاشت غیر مجاز باعث برداشت غیرمجاز می شود از مسئولین خواستند تا قاطعانه با اینگونه کاشتهای بدون هماهنگی جلوگیری بعمل آورند.
فرماندار گچساران  فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در زمنیه آگاهی بخشی به مردم بویژه در روستاها را توسط بخشداری مرکزی و جهاد کشاورزی از طریق شوراهای اسلامی روستاها در جهت مهار و مدیریت بحران آب  لازم و ضروری عنوان کرد و اولویت بندی در این زمینه را پر اهمیت خواند.

وی با بیان اینکه هر چه نظارتها شدت یابد سطح انحرافات کاهش خواهد یافت تأکید کرد: این باور باید در مردم و افرادی که قصد حفر چاه و برداشت غیرمجاز را دارند تقویت شود که با حفر چاه های غیرمجاز علاوه بر اینکه خودشان متحمل ضرر می شوند باعث ضرر رساندن به دیگران نیز خواهند شد.

آمار، امانت و پایه اصلی برنامه ریزی کشور است/ بیان واقعیت ها به مردم زمینه ساز حمایت آنها از برنامه های ملی است
دنبال کنید

فرماندار اظهار کرد: با توجه به این که بخش اعظمی از معیشت و اقتصاد مردم شهرستان وابسته به بخش کشاورزی می باشد، ضروریست دستگاههای ذیربط با افرادی که به صورت غیر مجاز و غیرقانونی مبادرت به برداشت از منابع آب می نمایند و سبب تضییع حقوق مردم عزیز شهرستان و بالاخص افرادی که به صورت قانونی و با مجوز نسبت به بهره مندی از منابع آب اقدام می نمایند جلوگیری به عمل آورند.

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi