پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بزرگ ترین ماشین چوبی ایران در شهرستان گچساران

ظهر امروز با حضور شهردار و اعضای شورای شهر گچساران، بزرگ ترین ماشین چوبی ایران در این شهرستان رونمایی و نصب شد. طراح این ماشین چوبی فردین کریمی شهروند گچسارانی بوده و این ماشین چوبی در بوستان لاله «پارک  دوستی» شهرستان گچساران جهت بازدید شهروندان و مسافران و گردشگران نصب شد. شهردار گچساران در این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22941
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲

کرونا :

بزرگ ترین ماشین چوبی ایران در شهرستان گچساران

ظهر امروز با حضور شهردار و اعضای شورای شهر گچساران، بزرگ ترین ماشین چوبی ایران در این شهرستان رونمایی و نصب شد.

طراح این ماشین چوبی فردین کریمی شهروند گچسارانی بوده و این ماشین چوبی در بوستان لاله «پارک  دوستی» شهرستان گچساران جهت بازدید شهروندان و مسافران و گردشگران نصب شد.
شهردار گچساران در این آئین با تبریک سال نو، اظهار داشت: نصب این ماشین چوبی که بزرگ ترین ماشین چوبی در ایران بوده، یک نماد و منظر خوبی در شهرستان بوده است.
اردلان زینل‌زاده با اشاره به اینکه گچساران شهری بوده که در مسیر مسافران و گردشگران نوروزی قرار دارد، افزود: گچساران یکی از شهرهایی بوده که در ایام نوروز پذیرای مسافران نوروزی بسیاری است.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان گچسارانی و مسافران و گردشگران نوروزی می‌توانند در بوستان لاله «پارک دوستی» شهر این ماشین چوبی را که توسط یک شهروند گچسارانی ساخته شده را مشاهده کنند.
شهردار گچساران با تقدیر و تشکر از فردین کریمی طراح این ماشین چوبی، گفت: شهرداری گچساران از طرح‌هایی که به نمای هر چه بهتر زیبایی شهر کمک کند، استقبال می‌کند.
زینل‌زاده با اشاره به اینکه طراح این ماشین چوبی نشان داد و اثبات کرد که جوانان گچسارانی از توانایی‌های بالایی برخوردار هستند، افزود: اگر جوانان ما بخواهند می‌توانند چنین طراحی‌هایی داشته باشند.
وی با اشاره به هزینه ساخت این ماشین چوبی، اظهار داشت: این طرح جزو طرح‌های منحصر به فردی بوده و قیمت آن توافقی است ولی براساس میزان چوب مصرف شده و ساعت و روزهایی که طراح آن مشغول ساخت آن بوده، هزینه آن بین 350 میلیون تا 400 میلیون ریال است.
شهردار گچساران ابراز کرد: شهرداری گچساران از این طرح‌ها استقبال می‌کند و امیدواریم این طرح‌ها نما و زیبایی خاصی به شهرستان گچساران دهد.
IMG_9046

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi