سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برخورد با عوامل توزیع و انفجار مواد محترقه در سطح شهر دوگنبدان

فرماندهی انتظامی گچساران گفت: 14 هزار و 425 عدد ترقه با قدرت انفجاری متوسط همزمان با روزهای پایانی سال، در این شهرستان کشف و ضبط شد. سرهنگ علی کرم بازیان افزود: این میزان مواد محترقه با تلاش ماموران نیروی انتظامی با اجرای طرح جمع آوری انواع مواد محترقه و حادثه ساز و در راستای پیشگیری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 22886
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

کرونا :

برخورد با عوامل توزیع و انفجار مواد محترقه در سطح شهر دوگنبدان

فرماندهی انتظامی گچساران گفت: 14 هزار و 425 عدد ترقه با قدرت انفجاری متوسط همزمان با روزهای پایانی سال، در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ علی کرم بازیان افزود: این میزان مواد محترقه با تلاش ماموران نیروی انتظامی با اجرای طرح جمع آوری انواع مواد محترقه و حادثه ساز و در راستای پیشگیری از حوادث و رخدادهای ناگوار چهارشنبه سوری پایان سال کشف و ضبط شد.
وی بیان کرد: 15 نفر در این زمینه دستگیر و پرونده آنان به مراجع قضایی ارسال شده است.
فرماندهی انتظامی گچساران از اعلام آمادگی نیرو انتظامی شهرستان در برخورد با عوامل توزیع و انفجار مواد محترقه در سطح شهر دوگنبدان و سایر نقاط شهرستان در آیین چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: در صورت مشاهده ترقه بازی در معابر که موجب سلب آسایش عمومی شود برخورد قانونی خواهد شد.
سرهنگ بازیان به مردم شهرستان گچساران توصیه کرد: درصورت مشاهده فروش ، ساخت و انفجار ترقه در محل زندگی خود ، مراتب را با شماره تلفن 110 به ماموران انتظامی گزارش دهند.
وی برلزوم برخورد قانونی با قانون شکنان از سوی نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: خانواده ها برای حفظ نظم و سلامت فرزندان خود بیش از پیش مراقب برنامه های سرگرمی چهارشنبه پایان سال جوانان ونوجوانان باشند.

نویسنده:

برچسب ها : ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi