چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدیدمیدانی فرماندار گچساران و مسولین از آبشارکیوان

  روزچهارشنبه همین هفته فرماندارشهرستان گچساران به همراه جمعی از مسولین برای ساماندهی جاذبه گردشگری آبشار کیوان بازدید میدانی داشتند . رحیمی فرماندارگچساران گفت: یکی از دلایل این بازدید بخاطر اتفاقات سالهای اخیر هست که در این آبشار رخ داده وباعث مرگ چندتن از جوانان این منطقه شده است و مسولین باید برای رفع این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 17889
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸

کرونا :

بازدیدمیدانی فرماندار گچساران و مسولین از آبشارکیوان

 

روزچهارشنبه همین هفته فرماندارشهرستان گچساران به همراه جمعی از مسولین برای ساماندهی جاذبه گردشگری آبشار کیوان بازدید میدانی داشتند .
رحیمی فرماندارگچساران گفت: یکی از دلایل این بازدید بخاطر اتفاقات سالهای اخیر هست که در این آبشار رخ داده وباعث مرگ چندتن از جوانان این منطقه شده است و مسولین باید برای رفع این مشکل هماهنگی های لازم را داشته باشند تا بتوانیم در اسرع وقت این مشکل بزرگ رارفع کنیم .
وی افزود: دلیل بازدیدامروز ساماندهی وتصریح نقاط حادثه خیز این آبشار است  و گلایه ای که در این خصوص هست نبود اعلام هشدار دهنده برای گردشگران وجوانانیست که در این مکان به شنا کردن مشغول می شوند.
رحیمی درپایان تسریح کرد:درآینده نزدیک اعلائم هشداردهنده درستون دیوارها آبشارنصب خواهد شد وقرار هست که در سرچشمه اولی که اتفاقات دلخراشی اتفاق افتاده بازگشایی برای خروج اب وکم عمق شدن این نقطه حادثه خیز صورت گیرد.

نویسنده:

برچسب ها :

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi