چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار: مشکلات کارآفرینان در کمیته تسهیل رفع شدنی است

دکترسیدموسی خادمی در نشست با کارآفرینان استان با اشاره به اینکه، هدف تشکیل کمیته و برگزاری جلسات بیان و حل مشکلات کارآفرینان است و تا حدودی این امر محقق شدنی است، گفت: امیدواریم با هم‌افزایی کارآفرینان و مسئولان بتوان مشکلات را برطرف کرد. خادمی، کمیته تسهیل را از کمیته‌های مهم برای رفع مشکلات کارآفرینان در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 16082
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱

دکترسیدموسی خادمی در نشست با کارآفرینان استان با اشاره به اینکه، هدف تشکیل کمیته و برگزاری جلسات بیان و حل مشکلات کارآفرینان است و تا حدودی این امر محقق شدنی است، گفت: امیدواریم با هم‌افزایی کارآفرینان و مسئولان بتوان مشکلات را برطرف کرد.

خادمی، کمیته تسهیل را از کمیته‌های مهم برای رفع مشکلات کارآفرینان در سه بخش کشاورزی، صنعت و خدمات عنوان کرد و گفت: این کمیته بسیار مهم بوده که می‌توان هر بار مشکلات حوزه‌های مختلف را با طرح موضوع و با حضور مسئولان مربوطه برطرف کرد.

وی با بیان اینکه، کارآفرینی به عنوان یک پدیده نوین نقش موثری را در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشورها داشته و دارند، گفت: کارآفرینی در اقتصاد رقابتی و مبتنی بر بازار امروزه دارای نقش کلیدی هستند و از این‌رو تضمین حیات و بقاء تولید و درآمد نیازمند نوآوری، ابداع و خلق محصولات و خدمات جدید می‌باشد.

خادمی بیان کرد: کارآفرینی شکل ویژه‌ای از نوآوری و خلاقیت است که محدود به تاسیس یک کسب و کار جدید نیست و می‌توان آن را در کسب و کارهای جا افتاده نیز تعمیم داد و شاهد توسعه و پیشرفت‌های روزافزون در دیگر حوزه‌ها بود.

وی با بیان اینکه، کارآفرینان افرادی هستند که نیاز فراوانی به موفقیت دارند و مخاطرات بالایی را می‌پذیرند، بیان کرد: ریسکها آنان را به فعالیت مداوم تحریک می‌کند و می‌توانند در امور خود موفق‌تر و متکی به خود باشند.

استاندار با بیان اینکه، قانون رفع موانع و تولید، قانون خوبی است و حاصل تجربه دولت، مجلس و بخش خصوصی بوده و همه موارد، مشکلات و موانع را در آن جمع کرده‌اند، گفت: در این قانون برای مناطق توسعه‌ نیافته امتیازاتی در نظر گرفته شده است.

راهیابی هنرمندان تجسمی کهگیلویه و بویراحمد به بخش طوبای زرین جشنواره ملی فجر
دنبال کنید

وی با اشاره به تشکیل کمیته تسهیل در استان گفت: دو جلسه آن تشکیل شده و می‌توان به صورت مجزا و تفکیک شده بخشی از مشکلات که در استان قابل حل است را برطرف کنیم.

استاندار تصریح کرد: نیت مسئولان استانی رفع موانع و مشکلات بوده که انتظار می‌رود بتوان مشکلات را هموار کرد و کارآفرینان با فراغ بال و آسودگی خاطر اقدام به تولید و اشتغال‌زایی کنند.

ج/۲۳۸

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi