پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نرخ جدید تاکسی های بوکان در انتظار تائید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ کاظم آبام رئیس شورای اسلامی شهرستان بوکان امروز در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی بوکان نیوز از تصویب مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی های سطح شهر بوکان در شورای اسلامی خبر داد. وی گفت : بر همین اساس ، اعضای شورای اسلامی افزایش ۸۰ تا ۱۰۰

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15129
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ کاظم آبام رئیس شورای اسلامی شهرستان بوکان امروز در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی بوکان نیوز از تصویب مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی های سطح شهر بوکان در شورای اسلامی خبر داد.

وی گفت : بر همین اساس ، اعضای شورای اسلامی افزایش ۸۰ تا ۱۰۰ تومانی کرایه تاکسی های درون شهری در سال ۹۴ را به تصویب رساندند.

رئیس شورای اسلامی بوکان افزود : نرخ تاکسی های درون شهری از ۳۲۵ تومان به ۴۰۰ تومان و همچنین نرخ آژانس ها نیز از ۱۵۰۰ تومان به ۱۷۰۰ تومان توسط اعضاء مصوب شده است.

وی در ادامه عنوان نمود: این مصوبه توسط اعضای شورای اسلامی بوکان تصویب و جهت تایید آن به فرمانداری شهرستان ارجاع و هنوز تایید نگردیده است.

وی افزود : پیس از تصویب این مصوبه در فرمانداری بوکان ، نرخ جدید به کلیه تاکسی ها اعلام و موظف به اجرای آن خواهند بود.

بوکان نیوز : انتظار مردم از سازمان تاکسیرانی و شورای اسلامی شهر این است که نظارت دقیق تری بر اجرای نرخ های مصوب داشته باشند و موضوع رُند کردن مبلغ کرایه تاکسی ها تکرار نگردد.

البته رانندگان تاکسی این افزایش را در مقایسه با افزایش قیمت بنزین اندک می دانند و درباره تک نرخی شدن بنزین و حذف سهمیه دولتی تاکسی ها هم می گویند : حالا دیگر فرقی بین خودروهای شخصی و تاکسی وجود ندارد.

شهرستان بوکان با ۲۲۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

پایگاه خبری تحلیلی

بوکان نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi