پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مراسم بزرگداشت حماسه ۲۴ خرداد در بوکان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ مراسم بزرگداشت حماسه ی ۲۴ خرداد با حضور فرماندار محترم شهرستان بوکان ، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات بوکان مورخ ۹۴/۰۳/۲۴ راس ساعت ۶ بعدازظهر در فرهنگسرای سیمرغ برگزار گردید. در ابتدا این مراسم ابراهیم یزدان پناه مسئول ستاد مردمی دکتر حسن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 15110
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۳:۳۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ مراسم بزرگداشت حماسه ی ۲۴ خرداد با حضور فرماندار محترم شهرستان بوکان ، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات بوکان مورخ ۹۴/۰۳/۲۴ راس ساعت ۶ بعدازظهر در فرهنگسرای سیمرغ برگزار گردید.

در ابتدا این مراسم ابراهیم یزدان پناه مسئول ستاد مردمی دکتر حسن روحانی در بوکان با بیان اینکه بدخواهان قصد داشتن فضای مبهم را در فضای انتخابی ایجاد کنند حضور مردم را در انتخابات کم رنگ کنند اما جمله تاریخی مقام معظم رهبری در مورد حق الناس بودن رای مردم و اطمینان بخشیدن به مردم که تنیجه انتخابات را رای شمارقم می زند نه ارادی دیگر نشاط سیاسی را برکشور حاکم نمود.

همچنین ایشان با بیان اینکه درصد آرای دکتر روحانی که از درصد کشوری بالاتر بود بیانگر علاقه مردم به برنامه های ایشان بود.جناب آقای یزدانپاه از تمامی فعلان ستاد دکتر روحانی تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه برنامه جناب آقای دکتر خسروی با بیان یاد و خاطره حضور حماسی مردم و حضور ۷۳درصدی واجدین شرایط فرمودند: بعد از انقلاب اسلامی گرچه مردم سالاری در ایران را با فراز و نشیب ها و قهر و آشتی ها مواجه شد اما به شکل نمادینی سرنوشت سیاسی داخلی ایران را رقم زد.انتخابات اخیر که بعد از یک تراژدی عمیق رخ دادشاید به گونه ای شکلی متفاوت از انتخابات درچند دهه اخیر بوده است .

فرماندار شهرستان بوکان افزود : رأی مردم تنها رأی مردم است نه بیشتر و رای مردم به معنای بیعت همیشگی نیست و این شاخص ایران اسلامی می باشد. شاید مردم سالاری به تعبیر بسیار زیبا یعنی مردم سالار شدن برای همیشه دقیق است به معنای اینکه با کمترین هزینه حکمران یا قدرت مداری راعزل کرداین دمکراسی می باشد که انقلاب اسلامی بنیان آن را در تاریخ معاصرایران رقم زد.

وی بوکان را شهری ویژه که معضل و مصیبت های خاص در حوزه فرهنگ و اقتصاد و سیاست را تجربه می کند و تنها با زمان و طرح می توان بخشی از این مصیبت را حل کرد که در سطح کلان می توان به شکاف مسئولان و مردم اشاره کرد که آنهم نمی توان به دوره ای خاص اشاره کرد یا شخص یا اشخاصی اشاره کرد که عملکرد مسئولان این موضوع شتاب بخشیده است.

خسروی افزود : بوکان از بزرگترین شهر های مهاجر پذیر ایران می باشد که مسئولان آن نگاه ارباب گونه به مردم داشتن نه نگاه خادمانه و این نگاه موجب افزایش شکاف بین مردم و دولت شد.

وی در پایان گفت : متاسفانه سیاست خود نظام پنداری و اینکه اگر با من نباشی با نظام هم نیستی ضربات زیادی را برما وارد کرده است .خوشبختانه نگاه های دکتر روحانی می تواند این شکاف ها را پر نمایندوفاصله مردم و مسئولان را نزدیک نماید.

۲۰۱۵۰۶۱۴_۱۹۲۳۰۴

۲۰۱۵۰۶۱۴_۱۸۴۵۰۲

۲۰۱۵۰۶۱۴_۱۸۴۱۰۵

۲۰۱۵۰۶۱۴_۱۹۳۷۴۴

فرماندار بوکان : خواست واحدهای تولیدی شامل بخشودگی جرایم مالیاتی شوند
دنبال کنید

پایگاه خبری تحلیلی

بوکان نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi