پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پتانسیل های کم نظیر فرهنگی در کردستان وجود دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ مدیر حوزه هنری استان کردستان با بیان اینکه کار فرهنگی زمانبر است، گفت: پتانسیل های کم نظیر فرهنگی در کردستان وجود دارد. ** امین مراد ، مدیر حوزه هنری استان کردستان امروز (۶ اردیبهشت) در دومین جلسه کار گروه فرهنگی کودک ونوجوان که در سالن جلسات

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13568
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۳:۵۶

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بوکان نیوز ؛ مدیر حوزه هنری استان کردستان با بیان اینکه کار فرهنگی زمانبر است، گفت: پتانسیل های کم نظیر فرهنگی در کردستان وجود دارد.

** امین مراد ، مدیر حوزه هنری استان کردستان امروز (۶ اردیبهشت) در دومین جلسه کار گروه فرهنگی کودک ونوجوان که در سالن جلسات ادره کل آموزش وپرورش استان با حضور اعضای این کار گروه در سنندج تشکیل شد، گفت: پتانسیل های کم نظیر و مختلف فرهنگی در استان وجود دارد که لازم است برای تقویت آنها تلاش بیشتری انجام شود.

** وی افزود: دغدغه های فرهنگی زیادی وجود دارد و باید برنامه ریزی های مشترکی در این راستا انجام دهیم تا اثربخشی بیشتری در جامعه داشته باشد.

مرادی افزود: کار فرهنگی زمانبر است و در یک مدت کوتاه انجام نمی شود و برای آن باید سرمایه گذاری  شود تا در جامعه اثر گذار باشد.

این مقام مسئول در پایان سخنانش با اشاره به مشکلات کودکان در جامعه، اظهار داشت: معضلاتی که مربوط به کودکان است بر اساس سبک زندگی اسلام  تقویت شود.

جمشید صلواتی کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش در ادامه این جلسه افزود: کار اصلی آموزش و پرورش انتقال ارزش های فرهنگی به کودکان است و معلمان انتقال دهنده اصلی فرهنگ به دانش آموزان هستند.

** وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب فرمودند، عرصه فرهنگ میدان جهاد است افزود: بنابراین امروز تهاجم فرهنگی خطر جدی برای نسل جوان ماست و ماباید با برنامه ریزی های مفید برای کودکان و نوجوانان آنها را از دام این حربه دشمن دور نگه داریم.

** ایرج فتاحی کارشناس آموزش فرهنگی آموزش وپرورش نیز در پایان این جلسه خاطرنشان کرد: کلاس های مهارت های اجتماعی برای خانواده ها انجام شود تا والدین این مهارت ها را به کودکان انتقال دهند و این کلاس های آموزشی به رشد و تعالی جامعه کمک می کند و همه ما باید برای رشد و تعالی کودکان نهایت تلاش را انجام دهیم.

پایگاه خبری تحلیلی

برگزاری دومین جشنواره استانی شعر تبری «نوج» در سوادکوه
دنبال کنید

بوکان نیوز

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi