چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیشتر مشکلاتی که برای کانون خانواده ایجاد می شود،از ناحیه بدحجابی است

اولین جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در  سال جدید با حضور اعضای ستاد  در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.   عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران  در جلسه عفاف و حجاب شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: حجاب و عفاف مانند گوهری است که ارزشش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 13193
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶

کرونا :

بیشتر مشکلاتی که برای کانون خانواده ایجاد می شود،از ناحیه بدحجابی است

اولین جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در  سال جدید با حضور اعضای ستاد  در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران  در جلسه عفاف و حجاب شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: حجاب و عفاف مانند گوهری است که ارزشش بواسطه قرار داشتن در درون صدف حفظ می شود و باید این پاکدامنی در رفتار و نگاه و کلام نیز دیده شود.
وی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه را نیازمند مشارکت همگانی دانست و گفت: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تلاش همه دستگاه ها و نیازمند فرهنگ سازی در میان جامعه است و سست شدن اعتقاد مذهبی و باروهای اخلاقی دلایل عدم استحکام بنیان خانواده است.
فرماندار گچساران  با اشاره به تأثیرات منفی شبکه‌های ماهواره‌ای بر جامعه، ادامه داد: برای آشنایی مردم با تأثیرات مخرب ماهواره باید با فرهنگ سازی و آگاهی نمودن مردم نسبت به اطلاع رسانی و برگزاری همایشها ،کلاسهای آموزشی و غیره اقدام نمود، چراکه بسیاری از معضلات از طریق ماهواره‌ها و همچنین فضاهای مجازی به وجود می‌آیند و باید در این زمینه فرهنگ‌سازی‌ها شود.
وی با بیان این که سست شدن اعتقاد اخلاقی راه نفوذ دشمنان را باز می کند افزود: بیشتر مشکلاتی که برای کانون خانواده ایجاد می شود،از ناحیه بدحجابی است و عفاف و حجاب یک مساله هویتی با نگاه اسلامی ایرانی است و رعایت آن آثار فراوان در ابعاد فردی و اجتماعی خواهد داشت.
رحیمی با بیان این که عفاف و حجاب تنها مختص زنان نیست افزود: حجاب لباس پاکی جامعه است که اگر در زن و مرد رعایت شود جامعه رنگ خدایی می گیرد بلکه مردان نیز باید در این خصوص با رعایت پاکدامنی و خودداری از امیال نقش موثری در جامعه داشته باشند.
فرماندار تصریح کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و عمل به شعائر، احادیث و ابعاد این فرهنگ اسلامی وظیفه همه اقشار مردم به ویژه دستگاه‌های اجرایی متولی این امر مهم است.
ایشان با اشاره به باورها و اعتقادات دینی مردم شهرستان گچساران اظهار داشت:مردم ما به اعتقادات دینی خود پایند بوده و در این راه ثابت قدم و استوار هستند که  اگر آن ارزش‌هایی که ما به آن باور داریم به نحو مطلوبی به نسل جوان و نوجوان منتقل نشود، این جوانان آسیب‌پذیر می‌شوند .

حضور حاج مهدی بنیاد مداح کشوری در هیئت شهدا قطعی و فردا میزبان او خواهیم بود
دنبال کنید

 

DSC08451 DSC08452 DSC08454 DSC08455

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi