پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهمترین موضوع تقنینی در سال ۹۴ موضوع برنامه ششم توسعه است

ایرج ندیمی خاطر نشان کرد: در سال ۹۳ حرکت تیم مذاکره کننده هسته‌ای و حمایت مجلس از دولت در باب هسته‌ای منطبق بر تأکیدات و نظرات رهبری یکی از عملکردهای شاخص مجلس در سال ۹۳ بود. همچنین در بخش اقتصادی نیز تدوین قوانین توسعه‌ای و لغو قوانین مشکل‌زا در مسیر پیشرفت اقتصادی در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 12757
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶

ایرج ندیمی خاطر نشان کرد: در سال ۹۳ حرکت تیم مذاکره کننده هسته‌ای و حمایت مجلس از دولت در باب هسته‌ای منطبق بر تأکیدات و نظرات رهبری یکی از عملکردهای شاخص مجلس در سال ۹۳ بود. همچنین در بخش اقتصادی نیز تدوین قوانین توسعه‌ای و لغو قوانین مشکل‌زا در مسیر پیشرفت اقتصادی در سال گذشته نمود فراوانی داشت.


وی افزود: در بخش نظارتی مجلس تلاش کرد و بسیاری از اتفاقات در حوزه‌های اجرا، قضا و مدیریت به واسطه ورود مجلس رخ نداد و امیدواریم همین مسیر در سال ۹۴ نیز ادامه پیدا کند و کشور ما رو به آینده داشته باشد و امیدواریم در راستای اسناد بالادستی با رویکرد جدیدی در سال آینده در بخش‌های مختلف کشور پیش برویم.


نماینده مردم لاهیجان در مجلس تصریح کرد: در سال ۹۴ موضوع تحقیق و تفحص از شبکه بانکی کشور اعم از خصوصی و دولتی و در حوزه‌های نقدینگی نحوه اعطای تسهیلات، صدور ضمانت‌نامه‌های بانکی و پاسخگویی به نیازهای مردم در بخش اقتصادی آغاز خواهد شد و تحقیق و تفحص از صنعت بیمه نیز که در جریان است نهایی خواهد شد و مردم می‌توانند در سال ۹۴ نمای مطلوبی از عملکرد این دو حوزه مهم اقتصادی داشته باشند.


وی در پایان اظهار داشت: در سال ۹۴ تحقیق و تفحص صنعت چای و گزارشات نهایی آن منتشر خواهد شد. همچنین تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان جنگل‌ها و مراتع نیز تعیین تکلیف خواهد شد و تحقیق و تفحص از صنعت خودرو نیز وارد فاز عملیاتی می‌شود.

ایران اسلامی امروز نماد وحدت است/سردشت نماد مظلومیت ملتی است که از جغرافیا و هویت خود دفاع کرد
دنبال کنید


انتهای پیام

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi