جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دستگیری باندی جعل اسناد توسط ماموران گچساران

سردار”غلامعباس غلامزاده” اظهار داشت: در پی اطلاع واصله مبنی بر فعالیت گسترده یک باند جعل اسناد در استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و تهران، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی گفت: در تحقیقات مأموران مشخص شد اعضای این باند با سوء استفاده از سندهای مجهول اقدام به آزادی زندانیان می

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9870
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ - ۸:۰۳

کرونا :

دستگیری باندی جعل اسناد توسط ماموران گچساران

سردار”غلامعباس غلامزاده” اظهار داشت: در پی اطلاع واصله مبنی بر فعالیت گسترده یک باند جعل اسناد در استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و تهران، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

IMAGE635087246242670939

وی گفت: در تحقیقات مأموران مشخص شد اعضای این باند با سوء استفاده از سندهای مجهول اقدام به آزادی زندانیان می کردند.

غلامزاده بیان کرد: با تلاش های شبانه روزی مأموران انتظامی شهرستان گچساران سر دسته این باند به همراه دو نفر از اعضای آن شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان همچنین افزود: در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند تعداد زیادی اسناد مردمی و برگه های سفید ممهور به مهرهای دولتی کشف شد.

وی در پایان عنوان کرد: تحقیقات مأموران حاکی از آن است که اعضای این باند با نفوذ و تبانی برخی از کارکنان و مدیران دفاتر ادارات مربوطه، اقدام به جعل و سوء استفاده از اسناد مردم می کردند که دستگیری این افراد نیز در دستور کار پلیس است.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi