جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

در حال حاضر ۴ منطقه نمونه گردشگری در گچساران وجود دارد

سید هومن عنایی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا نیوز در گچساران با اشاره به وضعیت زیرساخت‌های گردشگری ، اظهار داشت: خوشبختانه گچساران در زمینه زیرساخت‌های گردشگری نسبت به دیگر شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت خوبی قرار دارد. وی با اشاره به تعمیرات و نگهداری آثار باستانی در گچساران، افزود: اکنون روستاهای آرو و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9825
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷

کرونا :

در حال حاضر ۴ منطقه نمونه گردشگری در گچساران وجود دارد

سید هومن عنایی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا نیوز در گچساران با اشاره به وضعیت زیرساخت‌های گردشگری ، اظهار داشت: خوشبختانه گچساران در زمینه زیرساخت‌های گردشگری نسبت به دیگر شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی با اشاره به تعمیرات و نگهداری آثار باستانی در گچساران، افزود: اکنون روستاهای آرو و خیرآباد به ترتیب با اختصاص  ۷۰ میلیون ریال و ۳۳۰ میلیون ریال اعتبار در این شهرستان وجود دارد که در قالب خاک برداری و گود برداری و جدول کشی در حال تعمیرات هستند.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گچساران به مناطق نمونه گردشگری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۱۴ منطقه نمونه گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد ۴ منطقه متعلق به شهرستان گچساران است.

عنایی به وضعیت صنایع دستی در گچساران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اکنون ۴۰۰ میلیون ریال برای کلاس های صنایع دستی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به پروژه تکمیل منطقه گردشگری دشتک دیل در گچساران، عنوان کرد: این پروژه امسال یک میلیارد ریال اعتبار برای آن اختصاص داده شده و فاز دوم آن رو به اتمام است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گچساران از اختصاص یک میلیارد ریال در قالب ساخت اردوگاه امامزاده اسماعیل خبر داد و گفت : اکنون این پروژه در حال اجرا است.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi