جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سی و هفتمین دوره مسابقات قران کریم مرحله استانی در گچساران

صبح امروز ۹۳/۹/۲۷سی و هفتمین دوره مسابقات قران کریم مرحله استانی به میزبانی شهرستان گچساران  با حضور راه یافته گان به مرحله استانی از ۷ شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد و داورانی از استانهای بوشهر و تهران برگزار گردید. فرماندار گچساران در جمع شرکت کنندگان این دوره از مسابقات  با اشاره به نقش اساسی قران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9814
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۷:۰۵

کرونا :

سی و هفتمین دوره مسابقات قران کریم مرحله استانی در گچساران

صبح امروز ۹۳/۹/۲۷سی و هفتمین دوره مسابقات قران کریم مرحله استانی به میزبانی شهرستان گچساران  با حضور راه یافته گان به مرحله استانی از ۷ شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد و داورانی از استانهای بوشهر و تهران برگزار گردید.

فرماندار گچساران در جمع شرکت کنندگان این دوره از مسابقات  با اشاره به نقش اساسی قران در جامعه بیان داشت: قران و ارزشهای اسلامی جایگاه  ویژه و محوری در زندگی انسانها و اداره جامعه دارد.

رحیمی  توجه به ارزشهای اسلامی و آموزه های قران کریم و حرکت در مسیر آن، وظیفه شرعی هر مسلمانی دانست و افزود: خوشبختانه امروزه فرهنگ قرانی در کشورما بسط و گسترش بیشتری پیدا کرده و مردم بیشتر با قران مانوس شده اند.

وی برگزاری محافل قرآنی را موجب سعادت و عاقبت‌بخیری دانست و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی را جهت برگزاری این مسابقات خواستار شد.

وی برگزاری این مسابقات را فرصتی مناسب برای شهرستان گچساران  دانست و افزود: مسابقات قرآن کریم معنویت را با خود به همراه دارد و باعث سعادت و عاقبت‌بخیری خواهد شد.

گفتنی امسال این مسابقات برای اولین بار در شهرستان گچساران برگزار شده و برندگان به مرحله کشوری با حضور ۷۰ کشور از سراسر جهان برگزار می گردد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi