شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

منطقه آزاد تجاری – صنعتی اینچه برون، جذابیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی دارد

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس در جلسه مشترک شورای اداری گلستان و گنبدکاووس گفت: دولت در سکوت خبری اقدامات خوبی را طی ۲ سال گذشته برای ایجاد زیرساخت‌های منطقه آزاد تجاری – صنعتی اینچه برون انجام داده و بدون تردید این منطقه جذابیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی خواهد داشت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97462
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

کرونا :

منطقه آزاد تجاری – صنعتی اینچه برون، جذابیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی دارد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، امانقلیچ شادمهر، نماینده مردم گنبدکاووس و عضو مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه مشترک شورای اداری گلستان و گنبدکاووس که با حضور استاندار، معاونان و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، با اشاره به تلاش و اقدامات دولت سیزدهم برای آماده کردن زیرساخت‌های منطقه آزاد تجاری – صنعتی اینچه برون این شهرستان مرزی، گفت: راه‌اندازی این منطقه تجاری در واقع مرکز مهم و چک سفید توسعه همه جانبه استان گلستان است.

وی افزود: دولت در سکوت خبری اقدامات خوبی را طی ۲ سال گذشته برای ایجاد زیرساخت‌های منطقه آزاد تجاری – صنعتی اینچه برون انجام داده و بدون تردید این منطقه جذابیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی خواهد داشت.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم اضافه کرد: دولت سیزدهم همچنین در مدت زمان عمر خود برخی پروژه های راکد و فراموش شده در ادوار گذشته مانند احیای خلیج گرگان، پتروشیمی گلستان، فاضلاب شهر گنبدکاووس، نیروگاه برق علی آباد و تعیین تکلیف زمین بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی این شهرستان مرزی را انجام داده که این خدمات قابل تقدیر است.

شادمهر ادامه داد: با وجود همه اقدامات انجام شده اما به سبب عقب ماندگی‌های زیرساختی گنبدکاووس و استان گلستان از ادوار گذشته، همچنان نیاز ویژه به حمایت های دولت داریم.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدوارم تا در دور دوم سفرهای استانی رییس جمهور به گلستان سهم اعتباری بیشتری به این شهرستان که یک چهارم جمعیت گلستان را دارد، اختصاص یابد./

پایان پیام

سردار اشتری: ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار زائر به کربلای معلی مشرف شدند
دنبال کنید

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi