شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

موفقیت رسانه ها منوط به انعکاس نیاز مردم است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه خبرگزاری‌ها باید بتوانند دغدغه‌ها و نیازهای اساسی مردم را انعکاس دهند، بیان کرد: اگر بین اخبار منعکس شده از سوی خبرگزاری‌ها و نیاز مردم رابطه مستقیم وجود داشته باشد، کشش اتفاق افتاده و مردم اخبار رسانه‌ها را دنبال می کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97208
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

کرونا :

موفقیت رسانه ها منوط به انعکاس نیاز مردم است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، غلامرضا منتظری در بازدید از دفتر خبرگزاری ایسنای گلستان و در گفت‌وگو با رییس، معاونین فرهنگی جهاد دانشگاهی، سردبیر و هیئت تحریریه خبرگزاری ایسنا در استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره «شهید صارمی» که به روز خبرنگار موسوم شده، با اشاره به اینکه خبرنگاران شاهد صحنه‌های تلخ و شیرین جامعه نظیر سیل و زلزله و موفقیت‌ها هستند، اظهار کرد: خبرنگاران راویان صادق هستند، شماری از این راویان شاهد صادق به تعبیر سردار سلیمانی که فرمود، «تا شهید نباشی شهید نمی‌شوی» ابتدا شهید شده و سپس به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران‌ امین، رازدار و  پژواک شفاف صدای مردم هستند، افزود: خبرنگاران همانند آیینه‌ای هستند که اگر بر روی آن غبار ننشیند، می‌توان دغدغه‌ها و مشکلات مردم را در آن آیینه به تماشا نشست و برای رسیدن به این جایگاه  خبرنگار باید آیینه وجودش را با غبار تعصب، جانبداری و بی‌انصافی کدر نکند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه رسانه‌ها دانست و افزود: جامعه رسانه‌ای به ویژه خبرگزاری‌ها باید بتوانند اعتماد محیط مردم را جلب کنند.

منتظری با تأکید بر اینکه خبرگزاری‌ها باید بتوانند دغدغه‌ها و نیازهای اساسی مردم را انعکاس دهند، افزود: اگر بین اخبار منعکس شده از سوی خبرگزاری‌ها و نیاز مردم رابطه مستقیم وجود داشته باشد، کشش اتفاق افتاده و مردم اخبار رسانه‌ها را دنبال می کنند، در غیر این صورت موفقیت کسب نخواهند کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi