شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رفع تصرف ۲۱ هکتار از اراضی دولت شهر سی سخت

معاونت املاک حقوقی اداره راه وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد از رفع تصرف ۲۱ هکتار از اراضی دولت ، توسط عوامل راه وشهرسازی این استان خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد، قباد نگین تاجی در این باره گفت: : با پیگیری های به عمل آمده با طرح موضوع شورای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9632
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۶:۵۵

کرونا :

رفع تصرف ۲۱ هکتار از اراضی دولت شهر سی سخت

معاونت املاک حقوقی اداره راه وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد از رفع تصرف ۲۱ هکتار از اراضی دولت ، توسط عوامل راه وشهرسازی این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد، قباد نگین تاجی در این باره گفت: : با پیگیری های به عمل آمده با طرح موضوع شورای حفظ حقوق بیت المال و مصوب شدن رفع تصرف اراضی و با دستور قضایی حدود ۲۱ هکتار از اراضی ملی در منطقه دلون شهرسی سخت رفع تصرف شد.

نگین تاجی ضمن اشاره به اینکه با توجه به ادامه داشتن فصل کشت پاییزه متاسفانه شاهد تعرض بعضی از افراد سود جو به اراضی دولتی هستیم ، افزود: این میزان از اراضی ملی توسط برخی اشخاص سودجو مورد تصرف قرارگرفته بود که توسط اداره کل راه وشهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد با حمایت دستگاههای قضایی و انتظامی و امنیتی استان این اراضی ملی از دست سود جویان باز پس گرفته شد.
وی بیان کرد : حفاظت و صیانت از منابع ملی موضوعی است که همه باید به آن توجه داشته باشند و از تمامی امکانات و اختیارات قانونی به منظور عمل به این مهم استفاده کنند.
وی در ادامه ازفرماندار ، دستگاههای امنیتی ، قضایی و انتظامی استان به خاطر همکاری و حمایت قدردانی کرد

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi