سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در یادواره ۱۲ شهید گرانقدر روستای خچیره شهرستان طالقان گفت: نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96084
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

کرونا :

نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، علی حدادی  نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در یادواره ۱۲ شهید گرانقدر روستای خچیره شهرستان طالقان انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به نسل امروزی و جوانان را از جمله اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا بر شمرد و گفت: نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲ شهید روستای خچیره بیان کرد: جوانان برومند طالقان در دوران دفاع مقدس برای حفاظت از خاک میهن از تمامی روستاها در خط مقدم جنگ حضور داشتند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با بیان اینکه همه باید از آرمان‌های شهدا دفاع کنند، اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان وظیفه همگانی است، تا آن ها نتوانند با تحریف واقعیت‌ها به اهداف پلید خود دست یابند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: شهدا همه در قله بودند و پیامبر اکرم (ص) در وصف سیدالشهدا (ع) که این ایام متعلق به ایشان است می‌فرمایند که امام حسین (ع) سفینه النجاه و افضل جوانان مجاهد و انصار است و در وصف ایشان توصیفات بی‌نظیری دارند. شخصیتی که در علم و تربیت افضل است و جان عزیز خودش را برای آرمانی بلند و حفاظت از دین خدا فدا می‌کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi