شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

در بحث پروژه دشتک دیل همه اعتبارات آن باید جذب شود

محمود باقری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد که در گچساران برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های بسیاری در حوزه‌های مختلفی هم‌چون مرمت، حفظ، ثبت و احیاء آثار تاریخی در گچساران در حال حاضر در حال اجرا است. وی با تأکید بر اینکه در زمینه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9538
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴

کرونا :

در بحث پروژه دشتک دیل همه اعتبارات آن باید جذب شود

محمود باقری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد که در گچساران برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های بسیاری در حوزه‌های مختلفی هم‌چون مرمت، حفظ، ثبت و احیاء آثار تاریخی در گچساران در حال حاضر در حال اجرا است.

وی با تأکید بر اینکه در زمینه جذب اعتبارات ما بسیار حساس هستیم، افزود: ما اعتقاد داریم که حتی یک ریال از اعتبارات ما نباید برگشت داده شود و همه اعتبارات باید برای برنامه‌ها و پروژه‌ها هزینه شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در بحث پروژه دشتک دیل که از پروژه‌های مهم حوزه گردشگری در گچساران بوده، همه اعتبارات آن باید جذب شود.

DSC06198

باقری با اشاره به اینکه گچساران در حوزه گردشگری از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است، گفت: برای تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان باید اعتبارات بیشتری اختصاص داده شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حوزه‌های گردشگری و صنایع دستی در گچساران اقدامات مناسبی در حال انجام بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ایجاد بازارچه صنایع دستی دائمی در سطح شهرستان‌های استان را امری بسیار ضروری دانست و افزود: در حال حاضر در حوزه صنایع دستی ما مشکلاتی داریم.

DSC06199 DSC06200 DSC06201 DSC06202 DSC06204 DSC06205

DSC06207 DSC06208 DSC06209

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi