سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تذکر امام جمعه سی‌سخت به اهمال برخی دستگاه‌های خدمات‌رسان

به گزارش کرونا از سی‌سخت حجت الاسلام ناصر مصباح خطیب نماز عید سعید قربان سی‌سخت در خطبه های نماز عید سعید قربان با اشاره هفته قوه قضاییه اظهار کرد: شهید بهشتی نماد قوه عاقله نظام اسلامی در مدیریت بود. وی با اشاره وظیفه سنگین قوه قضاییه گفت: قوه قضائیه در بحث حقوق عامه به طور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 95088
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

کرونا :

تذکر امام جمعه سی‌سخت به اهمال برخی دستگاه‌های خدمات‌رسان

به گزارش کرونا از سی‌سخت حجت الاسلام ناصر مصباح خطیب نماز عید سعید قربان سی‌سخت در خطبه های نماز عید سعید قربان با اشاره هفته قوه قضاییه اظهار کرد: شهید بهشتی نماد قوه عاقله نظام اسلامی در مدیریت بود.

وی با اشاره وظیفه سنگین قوه قضاییه گفت: قوه قضائیه در بحث حقوق عامه به طور جد در کنار مردم بماند

امام جمعه سی‌سخت با تاکید بر این که اجرای عدالت باعث افزایش امید و اعتماد مردم به حاکمیت اسلامی می‌گردد به شهادت دکتر بهشتی اشاره کرد و گفت: منافقین با ترور شهید بهشتی سرمایه گرانقدر و بی بدیلی را از ملت ایران گرفتند.

خطیب عید سعید قربان تذکری هم به دستگاه‌های خدمات رسان داد و گفت: دستگاه های خدماتی مراقب باشند طولانی شدن کارهای زیرساختی در شهر باعث نارضایتی مردم می‌شود

مصباح‌نژاد با اشاره به این که دل خاشع و خوفناک از عظمت الهی نسبت به اوامر خداوند هم مطیع و تابع هست یادآور شد: یکی از مصادیق تقوا رعایت احکام الهی و بزرگ شمردن شعائر دینی است اگر در جامعه افرادی نسبت به دستورات خدا دهن کجی کنند به معنی دشمنی و ستیز با خداست و سرنوشت دشمنان خدا ذلت و هلاکت است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi