شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

همدلی و همکاری همه جانبه پلیس و دستگاه قضایی بهمئی

به گزارش کرونا از بهمئی؛ فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی به همراه پرسنل به مناسبت هفته قوه قضاییه با رئیس دادگستری و دادستان بهمئی دیدار و گفت‌وگو کرد. رئیس دادگستری شهرستان بهمئی گفت: تعامل مثبت و هدفمند نیروی انتظامی با دستگاه قضایی ارمغان آور امنیت و آرامش و ضامن شور و نشاط در در شهرستان است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94704
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

کرونا :

همدلی و همکاری همه جانبه پلیس و دستگاه قضایی بهمئی

به گزارش کرونا از بهمئی؛ فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی به همراه پرسنل به مناسبت هفته قوه قضاییه با رئیس دادگستری و دادستان بهمئی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دادگستری شهرستان بهمئی گفت: تعامل مثبت و هدفمند نیروی انتظامی با دستگاه قضایی ارمغان آور امنیت و آرامش و ضامن شور و نشاط در در شهرستان است.

جاوید ریحانی با اشاره به مجاهدت‌ها و تلاش‌های فرماندهی انتظامی بهمئی به‌منظور تامین نظم و امنیت در شهرستان گفت: مجموعه فرماندهی انتظامی پرتلاش‌ ترین و در عین حال پرمسئولیت‌ ترین دستگاه در ایجاد و حفظ امنیت و آرامش شهروندان در جامعه است.

همدلی و همکاری همه جانبه پلیس و دستگاه قضایی بهمئی 5

وی در خصوص حضور به موقع پرسنل نیروی انتظامی گفت: حضور پلیس مقتدر در همه عرصه‌ ها و میدان‌ ها اثرگذار است و در حال حاضر این توانمندی با زحمات و تلاش‌های بسیاری محقق شده است.

ریحانی در پایان بر لزوم ورود جدی، قاطعانه و سریع و به موقع نیروی انتظامی در مقابله با شرارت، نزاع جمعی و هرگونه مظاهر ناامنی و مفاسد تاکید کرد.

همدلی و همکاری همه جانبه پلیس و دستگاه قضایی بهمئی 6

دادستان شهرستان بهمئی هم گفت: دستگاه قضا و نیروی انتظامی دو بازوی توانمند از یک پیکر هستند و این دو سازمان را هرگز نمی توان جدا از هم خواند؛ چرا که لازمه امنیت پایدار و با ثبات با تعامل بین دو دستگاه میسر می شود.

عبدالله حبیبی منش از زحمات فرمانده انتظامی و پرسنل شهرستان بهمئی تقدیر و تشکر کرد.

همدلی و همکاری همه جانبه پلیس و دستگاه قضایی بهمئی 7

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی گفت: قوه قضاییه به عنوان حاکم و قاضی رسالت بسیار سنگینی بر دوش دارد چرا که جامعه بدون دستگاه قضا بقا نخواهد داشت.

اجتماع ۳ هزار نفری بسیجیان خرم‌آباد برگزار می‌شود
دنبال کنید

سرهنگ فرزین جمشیدی افزود: امنیت و عدالت از حیاتی ترین نیازهای هر جامعه محسوب می شود و قطعا این مهم با تلاش شبانه روزی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی محقق خواهد شد.

وی اظهار داشت: شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش از اتفاقاتی بود که انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی ادامه داد: قوه قضاییه از ارکان اصلی و تاثیر گذار در کشور بوده و نقش بی بدلیلی در پاسداشت کرامت انسانی دارد.

 وی بیان داشت: کارکنان قوه قضاییه بعد از انقلاب اسلامی همواره در تلاش هستند تا عدالت بی بدلیل امام علی(ع) محقق شود و برای تحقق آن نیز بسیاری از قضات در این مسیر شهید شده اند.

سرهنگ جمشیدی با بیان اینکه دستگاه قضایی بهمئی و نیروی انتظامی تعامل خیلی خوبی با هم دارند گفت: این تعامل باعث امنیت پایدار در سطح شهرستان بهمئی میشود.

وی در پایان گفت: شجاعت و اقتدار دستگاه قضایی شهرستان در احقاق حق, دفاع از حقوق عامه و مبارزه با فساد شایسته قدردانی است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi