شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئولان استانی پیگیر مشکل کتابخانه چاروسا شدند

به گزارش کرونا از چاروسا، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در بخش چاروسا مشکلات کتابخانه های عمومی این بخش را بررسی کرد. در این بازدید بخشدار چاروسا، رئیس آموزش و پرورش، شهردار و رئیس شورای شهر مدیرکل کتابخانه های عمومی استان را همراهی کردند و مشکلات این بخش را بیان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94674
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

کرونا :

مسئولان استانی پیگیر مشکل کتابخانه چاروسا شدند

به گزارش کرونا از چاروسا، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در بخش چاروسا مشکلات کتابخانه های عمومی این بخش را بررسی کرد.

در این بازدید بخشدار چاروسا، رئیس آموزش و پرورش، شهردار و رئیس شورای شهر مدیرکل کتابخانه های عمومی استان را همراهی کردند و مشکلات این بخش را بیان کردند.

مسئولان استانی پیگیر مشکل کتابخانه چاروسا شدند 6

مسئولان استانی پیگیر مشکل کتابخانه چاروسا شدند 7

ایزدخواه بخشدار چاروسا در این بازدید با بیان اینکه اهمیت کتابخوانی بر کسی پوشیده نیست و حضور رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب و توجه به کتابخوانی موید آن است بیان کرد: کتاب و کتابخوانی نماد توسعه یافتگی جوامع مختلف و عصاره فکری همه افراد و بیانگر ورزیدگی عقل و خرد انسان هاست.

بخشدار چاروسا به تقدیر از حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به مشکلات کتابخانه های عمومی چاروسا اشاره و تصریح کرد: در کتابخانه مشکلاتی وجود دارد که نیاز است برای تکمیل آنها عزم جوی وجود داشته باشد.

وی افزود: کمبود نیرو یکی از مشکلاتی است که می تواند برای رفع آنها تلاش کرد تا بتوان کتابخانه را دو شیفته مدیریت کرد و جوانان و نوجوانان بهتر از آن استفاده کنند و موضوع فضاسازی کتابخانه که مشکلات خاص خود را دارد و در این زمینه هم محوطه سازی و نصب کولر در اتاق کودک این کتابخانه نیاز است که باید تلاش بر رفع آن شود.

الهامی رئیس آموزش و پرورش چاروسا هم خواستار رفع مشکلات کتابخانه شد و از مدیرکل کتابخانه ها خواست تا با توجه به موضوع کتابخوانی برای نوجوانان و جوانان به خصوص کنکوری ها فضا را مهیا کنند.

آذربهرام شهردار قلعه رئیسی از آمادگی برای کمک برای پرداخت نیم درصد به کتابخانه عمومی قلعه رئیسی و به اهمیت کتابخوانی اشاره و گفت: هفته کتاب که با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار می‌شود، نشانه و نمادی است برای اینکه اهالی فرهنگ، ادبیات و حتی توده مردم متوجه مقوله ارزشمند مطالعه کتاب شوند.  

عزاداری مردم گچساران در عاشورای حسینی +تصاویر
دنبال کنید

فاطمیان رئیس شورای شهر هم در این بازدید از مشکلات کتابخانه های عمومی چاروسا گفت.

همچنین در این سفر از کتابخانه قلعه رئیسی و جاورده بازدید شد.

 

مسئولان استانی پیگیر مشکل کتابخانه چاروسا شدند 8

 

مسئولان استانی پیگیر مشکل کتابخانه چاروسا شدند 9

محسن جبارنژاد مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید به مشکلات کتابخانه عمومی چاروسا اشاره کرد و گفت: کمبود نیرو در کتابخانه عمومی چاروسا دغدغه استان است و تلاش خواهیم کرد تا این مشکل را با رایزنی برطرف کنیم، اما آمار حضور در کتابخانه و استفاده کنندگان از کتاب مهم است که باید فضا مهیا شود تا بیشتر به سمت و سوی کتاب بروند و قطعا با این شرایط تعداد نیرو هم افزایش خواهد یافت.

وی با تقدیر از پیگیری بخشدار چاروسا و اب بیان این که مشکلات کتابخانه های قلعه رئیسی و جاورده یک مطالبه به حق است که نیاز است برای رفع این مشکلات همه کمک کنند ادامه داد: پرداخت نیم درصدی شهرداری ها برای کتابخانه ها یک مطالبه به حق است که باید همه شورای شهر و شهرداری‌ها در این زمینه همکاری کنند تا پرداخت شود و در صورت پرداخت و با کمک کتابخانه های استان رفع این مشکلات میسر خواهد بود.

پایان پیام/۸۲۰۲۱

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi