شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بسیج رسانه در تحولات و معادلات کشور نقش محوری دارد

عضو هئیت رئیسه مجلس گفت: بسیج رسانه نقش پررنگی در تحولات و معادلات رسانه‌ای کشور دارد که با جمع کردن و حمایت از خبرنگاران دلسوز انقلاب توانسته واقعاً نقش تأثیرگذاری را ایفا کند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 94616
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

بسیج رسانه در تحولات و معادلات کشور نقش محوری دارد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،  احمد نادری در نشست با اعضای هیئت اندیشه‌ورزان سازمان بسیج رسانه خوزستان اظهار کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند «دانشگاه ما باید انسانی در تراز شهید چمران تربیت کند» پس دانشگاه در جمهوری اسلامی ایران باید مصطفی چمران تربیت کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: نگاه در سیر زندگی شهید چمران نشان می‌دهد که او همه چیز را رها می‌کند و پا به عرصه جهاد می‌گذارد و حماسه می‌آفریند.

نادری بیان کرد: همچنین مقرر شده در خصوص مسائل معیشتی و مسائل مربوط به صنف خبرنگاران، بنده ورود کنم، همچنین در خصوص مسائلی مثل مسکن خبرنگاران خوزستانی با وزیر راه و شهرسازی صحبت خواهم کرد تا این مشکل را برطرف کرد تا حداقل بخشی از خبرنگاران مشکل‌شان در این بخش حل شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: همچنین خبرنگاران مطالبات و مسائلی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته‌اند که مقرر شده این مسائل در کمیته فرهنگی مجلس مطرح شده تا در نهایت مشکلات خبرنگاران خوزستان حل شود.

وی تاکید کرد: اهالی رسانه باید ضمن حفظ احترام و رعایت چارچوب‌های مدنظر مقام معظم رهبری، شفاف به سراغ مسئولان بروند و اقدام به مطالبه‌گری کنند زیرا اساساً رسانه رکن چهارم دموکراسی است و اگر رسانه ما یک رسانه موفق باشد و بتواند به فضاهای تاریک نور بتاباند به بهبود کار کمک خواهد کرد.

نادری یادآور شد: نقش بسیج رسانه یک نقش پررنگی در تحولات و معادلات رسانه‌ای کشور است. بسیج رسانه با جمع کردن و حمایت از خبرنگاران دلسوز و علاقه‌مند به انقلاب اسلامی با گرایش‌های مختلف، توانسته واقعاً نقش تأثیرگذاری را ایفا کند و این نقش نیز محسوس است./

ادعای کشورهای عربی در خصوص جزایر سه گانه امری پوچ، بیهوده و کاملا منتفی شده است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi